معرفی آلبوم «شادی تو» :

«شادی تو» اثری از محمد سریر

خبرگزاری پانا: آلبوم «شادی تو» اثری از محمد سریر با پیانوی سامان احتشامی است. نام محمد سریر در این آلبوم یاد آور فعالیت های ریشه دار وی در زمینه آهنگ سازی ، تدریس و حضور مثبت او در مجامع فرهنگی و هنری است.

کد مطلب: ۲۲۸۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ آلبوم «شادی تو» با صدای محمد سریر و سامان احتشامی شامل هشت ترک با نام های : بنفشه، شکوفه، یاس سفید، شقایق، ارغوان ، گل سرخ، نرگس و عروس است. این آلبوم در استودیو «پارت»، با صدابرداری و مسترینگ «بهنام شهرکی» و عکس «پیمان جوانمرد» درتاریخ زمستان 92 ضبط و در تاریخ بهار 93 منتشر شده است.

محمد سریر نامی بلند و چهره ای ماندگار در موسیقی ایران است؛ نام او یاد آور فعالیتی ریشه دار در آهنگسازی، تدریس و حضور مثبت در مجامع فرهنگی و هنری است.

وی از ده سالگی فراگیری ویولن زا آغاز کرد و در برنامه ی کودک رادیوی تازه تاسیس تهران، اجرای برنامه داشت. در دوران دبیرستان در حالی که شاگردی درسخوان و جدی در رشته ی ریاضی بود تحصیل هنری خود را در دوره ی شبانه ی هنرستان عالی موسیقی ادامه داد و در نوازندگی ویولن و پیانو، از کلاس دو استاد بزرگ استفاده کرد: حشمت سنجری (1374ـ1293) و امانوئل ملیک اصلانیان (1382ـ1294)؛ و در عین حال، حدود ده سال را نیز به فراگیری ردیف نزد شاگرد برجسته ی استاد ابوالحسن صبا زنده یاد محمود تاج بخش (1378ـ1304) گذراند. این موسیقیدان، دوره ی عالی آهنگسازی را در آکادمی موسیقی و هنرهای زیبای وین به پایان برده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار