مدیر مسوول کانون فرهنگی و هنری آیت الله قائمی استان در گفتگو با پانا:

طرح حجاب و عفاف در کانون های مساجد استان زنجان اجرا می شود

خبرگزاری پانا: مدیر مسوول کانون فرهنگی و هنری آیت الله قائمی استان زنجان گفت: تابستان امسال طرح حجاب و عفاف در چهار محور در تمامی کانون های فرهنگی و هنری مساجد این استان اجرا می شود

کد مطلب: ۲۲۷۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا مرادی در گفتگو با خبرنگار پانا، افزود: طرح حجاب و عفاف در چهار محور در قالب برگزاری همایش ریحانه آفرینش، راه اندازی سایت مجموعه سخنرانی های حجاب و عفاف، برگزاری کارگاه های آموزشی و اجرای پژوهش حجاب و عفاف اجرا خواهد شد .

وی با تشریح محورهای این طرح یادآورشد: همایش ریحانه آفرینش با موضوع حجاب و عفاف و با سخنرانی حجت الاسلام ایزدخواه در زنجان برگزار می شود .

مرادی تصریح کرد: در راستای ایجاد بانک اطلاعاتی و ساماندهی سخنرانی های مربوط به این مقوله سایت حجاب و عفاف در استان زنجان راه اندازی می شود .

وی، برگزاری کارگاه های آموزشی با حضور فعالان حجاب و عفاف استان زنجان را از دیگر محورهای طرح حجاب و عفاف عنوان کرد و یادآور شد: در این کارگاه ها حاضران در زمینه چگونگی برخورد با اقشار مختلف بی حجاب و بدحجاب در جامعه آشنا خواهند شد .

مرادی به توزیع فراخوان پژوهش حجاب و عفاف نیز اشاره کرد و یادآور شد: این همایش با موضوع حجاب و عفاف به دنبال ترویج حجاب در مناطق مختلف شهر برگزار می شود .

به گزارش پانا، اجرای طرح حجاب وعفاف به تصویب ستاد عالی کانونهای فرهنگی و هنری مساجد کشور رسیده است که در سه ماه تابستان امسال در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان اجرا می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار