برپایی کارگاه عروسک سازی ویژه کودکان و نوجوانان در کانون پرورش فکری هندیجان

خبرگزاری پانا: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان هندیجان، کارگاه عروسک سازی ویژه کودکان و نوجوانان راه اندازی کرد.

کد مطلب: ۲۲۷۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، فرهاد عبادی زاده مسئول کانون هندیجان با اعلام این خبر گفت: این کارگاه عروسک سازی با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با شیوه های تهیه عروسک‌های خلاق در کانون هندیجان برگزار شده است.

وی با بیان این که کودکان و نوجوانان در این کارگاه با وسایل ساده اقدام به ساخت عروسک می‌کنند افزود: بچه‌ها بعد از ساخت عروسک‌های خلاق خود با همراهی مربیان مرکز شیوه های مقدماتی برای عروسک گردانی عروسک‌های دستکشی را فرا گرفته و تمرین می‌کنند.
عبادی زاده با اشاره به این که مسئولیت برپایی این کارگاه به عهده زینب موسوی مربی فرهنگی کانون است یادآور شد: این کارگاه با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در ایام تعطیلات تابستانی کودکان و نوجوانان در کانون هندیجان برگزار خواهد شد.
گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان بیش از 50 مرکز ثابت و سیار دارد که فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی را برای بچه های 7 تا 16 سال برگزار می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار