تشکیل ستاد اوقات فراغت با حضور مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز

خبرگزاری پانا: ستاد اوقات فراغت تابستان ۹۳ با حضور مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و در دفتر ایشان تشکیل شد.

کد مطلب: ۲۲۱۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا؛سید موسی حسینی کاشانی ضمن تقدیر از اعضای ستاد اوقات فراغت استان البرز اظهارداشت : تفاهم نامه خوبی برای کانون ها تنظیم شده است که باعث ایجاد انگیزه و تقویت روحیه در مدیران و کانون های فرهنگی فعال مساجد می شود.
حسینی کاشانی افزود: با مشکلات کانون های فرهنگی مساجد آشنا هستم و می دانم چه ظرفیت بالایی در این کانون ها وجود داردو امیدوارم با تمام تلاش همکاران خروجی بهتر و مطلوب تری از فعالیت های کانون ها را شاهد باشیم.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز تصریح کرد: زیر ساخت های هر شهر مشخص شده است و هر ارگان باید وظایف محوله خود را انجام دهد و اداره کل فرهنگ و ارشاد هم ار این قضیه مستثناء نیست. همانطور که هر شهری نیازمند پارک وفضای سبز است، نیازمند مسجد هم می باشد. همانطوری که در سطح استان منابعی را برای ساختارهای شهری مصرف می کنند باید برای ساختار های فرهنگی هم برنامه ریزی و بوجه ای معین گردد.
در ادامه حجت السلام والمسلمین سید اکبر موسوی مسئول دبیر خانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان البرز گزارشی از فعالیت های انجام شده در طرح اوقات فراغت سال گذشته و برخی فعالیتها و اقدامات وتشکیل جلسات ستاد اوقات فراغت سال ۹۳ در دبیرخانه کانون ها بیان کرد و افزود: در جلسه امروز دو مدیر از کانون های نمونه استان هم حاضر هستند ؛دکتر مرتضی حسین زاده مسئول کانون مسجد امام حسن مجتبی (علیه السلام) کانون تخصصی پژوهش واقع در دهقان ویلا- کرج و حجت الاسلام محمود دهقاندار مسئول کانون ولایت عشق، کانون تخصصی مهدویت واقع در ماهدشت ،که این دو کانون نمونه ای از فعالیت های مفید و مؤثر در سطح استان را درجلسه به اسحضار مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان و حاضرین جلسه رساندند.
موسوی ادامه داد: با توجه به پتانسیل بالای کانون ها طرح تشویقی برای کانون ها را بیان نمود و خاطر نشان کردند که برای هر کانونی که فعالیت های با ارزش اعم از کیفی و کمی و ارائه گزارش آن به ادارات فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان خود از مزایای بیشتری بهره مند خواهند شد.
درپایان جلسه سایر اعضای ستاد نقطه نظرات خود را در خصوص طرح اوقات فراغت و موانع و راهکارهای رشد فعالیت کانون ها مطرح نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار