همایش بزرگ تجلیل از معلمین نمونه شهرستان دشتستان

خبرگزاری پانا : سید حسن لواسانی فرد مدیر آموزش و پرورش دشتستان: نقش معلمان در تربیت آینده سازان کشور بسیار مهم است و آرامش فکری با توجه به آموزه های دینی در رسیدن به این هدف بسیار مهم است .

کد مطلب: ۲۱۵۷۵۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، لواسانی فرد مدیر آموزش و پرورش دشتستان در این همایش پس از تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: هفته بزرگداشت مقام معلم، هفته پاسداشت کسانی است که با صداقت و صمیمیت وبا اخلاص تمام تعلیم و تربیت پاکترین و ناب ترین افکار و زلال ترین اندیشه ها را بر عهده دارند تا آینده ساز و پرچم دار توسعه میهن مان باشند .
وی با اشاره به برخی از خصوصیات معلم شهید استاد مطهری ایشان را نمونه کامل یک معلم دلسوز دانست که تمام عمرش را صرف آموختن آموزه های دینی و انتقال آنها به نسلهای بعد کرد .
سید حسن لواسانی فرد همچنین اظهار داشت : نقش معلمان در تربیت آینده سازان کشور بسیار مهم است و آرامش فکری با توجه به آموزه های دینی در رسیدن به این هدف بسیار مهم است .

دکتر کمالیمشاور مدیر کلآموزش و پرورش استان بوشهر نیز در این مراسم با تبریک فرا رسیدن هفته معلم و تسلیت شهادت آیت اله مطهری گفت: این جایگاه والای معلمان در صورتی حفظ می شود که حس نوع دوستی و جوانمردی را رعایت کنیم به عبارتی تا زمانی که ساعات و آموزش های خود را نفروخته ایم جایگاه آموزش و پرورش را همچنان حفظ کرده ایم.
وی با اشاره به حسن وظیفه شناسی در معلمان گفت: اگر دنبال موفقیت آموزش و پرورش هستیم باید اطاعت و وظیفه شناسی سازمانی را رعایت کنیم و نوع دوستی، فرمانبرداری و وفاداری را ترویج دهیم.
لا زم به ذکر است در این مراسم با حضور فرماندار دشتستاناز ا نفر معلم نمونه کشوری 47 نفر معلم نمونه شهرستانی 2 نفر استانی و 5 نفر معلم فعال هوشمند شهرستانیتجلیل شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار