طی مراسمی از کتاب «بوسیدن روی ماه» رونمایی شد

خبرگزاری پانا: طی مراسمی صبح امروز از کتاب ˝بوسیدن روی ماه˝ با حضور همایون اسعدیان، منوچهر محمدی در نمایشگاه کتاب تهران، در غرفه فرهنگسرای کتاب رونمایی شد.

کد مطلب: ۲۱۵۶۰۳
لینک کوتاه کپی شد

، فیلمنامه بوسیدن روی ماه که توسط این موسسه منتشر شده است، صبح امروز در غرفه فرهنگسرای کتاب بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران با حضور همایون اسعدیان نویسنده و کارگردان، منوچهر محمدی تهیه کننده، علی اصغر خسروی مشاور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سید هادی منبتی مدیر عامل موسسه تصویر شهر، بهزاد خورشیدی طراح و گرافیست کتاب، ناصر امین زاده رییس فرهنگسرای کتاب و مازیار رضاخانی مدیر سینمایی پردیس ملت رونمایی شد.

کتاب بوسیدن روی ماه در قطع 35*24رحلی، با گرافیکی ساده و حساب شده در110صفحه منتشر شده است که عکس های مهدی دل خواسته هم زینت بخش کتاب می باشد.

تهیه این کتاب از شهریور ماه 91 آغاز شد و در اردیبهشت 93 به بار نشست. بانی شکل گیری کتاب امیرحسین علم الهدی بوده است و بهزاد خورشیدی نیز در محتوا و طراحی گرافیک آن تا زمان چاپ، وی را همراهی کرده است.

آغازگر کتاب با یادداشت هایی از محمدباقر قالیباف شهردار تهران، سیدهادی منبتی وکیوان کثیریان است. فیلمنامه و گفت و گوی مفصل جواد طوسی با همایون اسعدیان و منوچهر محمدی از دیگر بخش های این کتاب است که به تازگی به چاپ رسیده است.

کتاب بوسیدن روی ماه توسط انتشارات دی داد منتشر شده است و علاقمندان می توانند برای تهیه آن به کتابفروشی پردیس سینمایی ملت واقع در بزرگراه نیایش، روبروی بزرگراه کردستان، پردیس سینمایی ملت، طبقه همکف مراجعه نمایند.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار