عضو کمیسیون انرژی مجلس درگفت وگو با پانا:

ظرفیت های تولید برای کسب بازارهای جدید صادراتی افزایش می یابد

خبرگزاری پانا : عضو کمیسیون انرژی با تاکید براینکه اگر ظرفیت های تولید با استحصال مواجه نباشد منجر به مرگ چاههای نفتی می شود ، گفت : ظرفیت های استحصال از چاههای نفتی به گونه ای افزایش می یابد که در صورت کسب بازارهای جدید صادراتی امکان تولید تا سطح 4 میلیون بشکه وجود داشته باشد .

کد مطلب: ۲۱۵۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد

مهدی موسوی نژاد در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی پانا درباره برنامه افزایش میزان تولیدات نفتی کشور ، اظهار کرد: وزیر نفت مطرح کرده که ظرفیت های تولید به 4 میلیون بشکه افزایش می یابد نه اینکه تولید یا صادرات به آن سطح برسد .


وی ادامه داد: ظرفیت های استحصال از چاههای نفتی به گونه ای افزایش می یابد که در صورت کسب بازارهای جدید صادراتی امکان تولید تا سطح 4 میلیون بشکه وجود داشته باشد .

موسوی نژاد با تاکید براینکه ظرفیت های تولید اگر با استحصال مواجه نباشد با مرگ چاههای نفتی مواجه می شود ، عنوان کرد: برنامه های جدیدی که از سوی وزیر نفت مطرح می شود حاکی از افزایش ظرفیت های تولید است .


وی با بیان اینکه شرکتها و سازندگان داخلی باید کیفیت محصولات و الزام خود را به‌‌رعایت استانداردهای مربوطه افزایش دهنند ،عنوان کرد: با ورود شرکتهای بین‌‌المللی و معتبر نفتی، کالاهایی از سوی این شرکت‌ها مجوز ورود به کشور را دریافت می‌‌کنند که نمونه داخلی آنها موجود نباشد چون واردات کالا بدون درنظر گرفتن این موضوع، تبعات نامناسبی برای سازندگان داخلی درپی خواهد داشت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار