عضو سابق هئیت مدیره استقلال در گفت و گو با پانا :

کمپ ناصر حجازی متعلق به دولت است نه استقلال

خبرگزاری پانا: عضو سابق هیئت مدیره استقلال گفت: وزارت ورزش و هیئت مدیره ها نباید افرادی را وارد ورزش کنند که قبلا در دستگاه های دیگر بوده و شکست خورده اند.

کد مطلب: ۲۱۵۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد

غلامحسین فرزامی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی پانا، درباره انتخاب هیئت مدیره جدید استقلال گفت: تاخیر پیش آمده در معرفی اعضا هئیت مدیره و مدیر عامل می تواند به ضرر استقلال تمام شود. آنطور که ما متوجه شدیم وزارت ورزش قصد دارد تا آخر امسال پرسپولیس و استقلال را واگذار کند و در هئیت مدیره ای هم برای این یکسال معرفی می کند به نظرم بیشتر تمرکز بر روی این است که افرادی روی کار باشند که بتوانند به باشگاه پول بیاورند، البته امیدوارم این پول سیاه نباشد.

وی افزود: مشکل ما در ورزش و فوتبال این است که از راس مشکل داریم، این نوع خرج ها و بستن قراردادهای میلیاردی توجیهی ندارد. لیگ ما باید تغییر آیین نامه ای داشته باشد و قرارداد بستن روی اصول باشد، قراردادهای مشروط که ایجاد شده به باشگاه های ما ضربه وارد می کند و باعث می شود هزینه زیادی از جیب باشگاه خرج شود؛ شما در کجای دنیا می بینید که بازیکن هر وقت اراده کند می تواند از تیم برود؟ درست است که می گوییم فوتبالم حرفه ای شده اما این قوانین و قراردادها اصلا با شرایط حرفه ای مطابق نیست.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: استقلال در همین چند سال اخیر از این بندهای عجیب و غریب کم ضربه نخورده است، همین امسال را نگاه کنید ببنید در اوج مسابقات فرهاد مجیدی، پژمان منتظری و جواد نکونام دست تیم را خالی می گذارند. باید شرایطی فراهم شود که بازیکن فقط در صورتی که مصدوم شد بتواند تیم را تنها بگذارد نه اینکه هر وقت دلش خواست تیم عوض کند. بازیکن یکسال به فلان بهانه در اوج مسابقات تیم را دست خالی می گذارد و امسال هم در حالی که تیم به او احتیاج داد باز هم می رود. مدیریت باشگاه ها نباید اجازه دهند به راحتی با شخصیت ورزش با این اخلاق ها بازی شود.

فرزامی درباره گزینه های مطرح شده برای مدیرعاملی استقلال اینگونه اظهار نظر کرد: به عقیده من وزارت ورزش و هیئت مدیره ها نباید افرادی را وارد ورزش کنند که قبلا در دستگاه های دیگر بوده و شکست خورده اند؛ اینها اگر خوب بودند در همان دستگاه تخصصی خودشان می ماندند. ما مدیرهای خوب استقلالی داریم که اوضاع مالی شان خوب است و حاضرند از جیب برای باشگاه خرج کنند. فردی باید مدیر عامل شود که هم اوضاع مالی خوبی داشته باشد و هم حقوق بلد باشند تا این قراردادهای عجیب و قریب بسته نشود.

وی افزود: باید ابتدا هئیت مدیره انتخاب شود و سپس هیئت مدیره خودش افراد مورد نظر را کاندید کند و یک نفر را به عنوان مدیر عامل انتخاب کند نه اینکه طبق این چند وقت از بیرون یک نفر را معرفی کنند و بگویند این مدیر عامل شماست.

عضو سابق هیئت مدیره استقلال در پایان درباره زمین کمپ ناصر حجازی و ادعای فتح الله زاده مبنی بر مالکیت این زمین به نام استقلال گفت: این زمین براساس قوانین زمین شهری که وجود داشت به استقلال رسید و قانون می گفت طی یک دوره زمانی مشخص باید کارهایی روی زمین انجام شود، در ضمن اما همان زمان زمین معارض داشت و باید اول می نشستند حتی اگر بحث معارض 500 متر بود مشکلشان را با او حل می کردند. این در حالی است که اصلا اگر فرض را بر این بگیریم که زمین برای این باشگاه باشد، استقلال متعلق به دولت است و زمین برای دولت است نه باشگاه استقلال.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار