همزمان با روز کارگر

توزیع سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی آغاز شد

خبرگزاری پانا:مدیرکل دفتر امور سهام تخصیصی و عدالت گفت: با ارسال دعوتنامه مشمولان استان تهران، کار صدور و ارسال دعوتنامه سهام عدالت تمامی کارگران فصلی و ساختمانی کشور در چند روز آینده که مقارن با روز کارگر است به پایان می‌رسد و توزیع سهام عدالت نیز در کشور پایان می‌پذیرد.

کد مطلب: ۲۱۱۷۲۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از سنا ، مدیرکل دفتر امور سهام تخصیصی و عدالت این سازمان در خصوص آخرین وضع سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی با اشاره به این که استان تهران بیشترین تعداد دعوتنامه سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی در کشور را دارد ، افزود: با ارسال دعوتنامه مشمولان این گروه در استان تهران که یک میلیون و 110 هزار نفر را شامل می‌شود، پرونده ارسال دعوتنامه سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی در کشور بسته می‌شود.
اسماعیل مختاری دولت آبادی در مورد مشمولان این گروه نیز گفت: کارگران فصلی و ساختمانی مشمول دریافت سهام عدالت یک میلیون و 960 هزار خانوار است که در مجموع با اعضای خانوار آنها، مشمولان سهام عدالت این گروه 6 میلیون و 550 هزار نفر برآورده شده است.
وی در باره سازکار دریافت برگه نهایی سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی تصریح کرد: دعوتنامه این دسته از مشمولان را سازمان خصوصی سازی تحویل سازمان امور اقتصادی و دارایی استانها داده است که این سازمانها با همکاری ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خود، دعوتنامه ها را توزیع می کنند و مشمولان سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی نیز می توانند با در دست داشتن مدارک لازم به شرکت تعاونی سهام عدالت شهرستان محل اقامت خود مراجعه و ثبت نام کننده نهایی سهام عدالت باشند.
مدیرکل دفتر امور سهام تخصیصی و عدالت سازمان خصوصی سازی اضافه کرد: مشمولان این گروه از سهام عدالت حداکثر 2 ماه پس از دریافت دعوتنامه خود مهلت دارند با مراجعه به شرکتهای تعاونی شهرستان محل سکونت خود نسبت به ثبت نام نهایی اقدام کنند.
دولت آبادی افزود: توزیع دعوتنامه سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی در نهادهای متولی با سرعت در حال انجام است و چون سازمان خصوصی سازی برنامه ای برای ثبت نام از گروه های دیگر ندارد ، دارندگان و دریافت کنندگان دعوتنامه باید
با مراجعه بموقع به شرکتهای تعاونی، سهامدار نهایی سهام عدالت شوند.
وی گفت: افرادی که دارای دعوتنامه سهام عدالت هستند اما برای ثبت نام نهایی به شرکتهای تعاونی شهرستانی مراجعه نکنند، در عمل سهامدار نخواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار