معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری البرز:

فرودگاه پیام معین فرودگاه مهر آباد می شود

خبرگزاری پانا:معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری البرز با اشاره به ظرفیت فرودگاه پیام گفت: این مرکز در آینده می تواند به عنوان معین فرودگاه مهرآباد شود.

کد مطلب: ۲۱۰۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛مهرداد مظفری با بیان این مطلب در نشست شورای معاونین در فرودگاه پیام با حضور مشاور رئیس جمهور و استاندار برگزار شد افزود: ما دو رویکرد جدی داریم وظیفه اول ما این است که ظرفیت مان و قابلیت های جدید طرح ریزی کنیم و دوم اینکه از ظرفیت موجود حداکثر بهره برداری را ببریم و از زیر ساخت های موجود به عنوان معین کشوری استفاده کنیم.

وی افزود: فرودگاه پیام در این سال ها با ظرفیت 30 درصدی استفاده شده اولین ماموریت ما این است که فرودگاه پیام را به ظرفیت حداکثری برسانیم و این امر مستلزم یکسری مساعدت ها است.

وی گفت: دو نگاه در خصوص رفع مشکل فرودگاه پیام وجود دارد اول اینکه باحمایت مالی ملی یا تسریع و تسهیل در قوانین و مقررات موجود اقدام نمائیم به نحوی که بتوان به سازوکارهای اقتصادی رسید تا گردش مالی در فرودگاه پیام ایجاد شود.

مظفری تصریح کرد: فرودگاه مهر اباد 11 درصد بالاتر از ظرفیت خدمات ارائه می دهد و این رقم تا 3 درصد بالاتر از این هم خواهد رسید بنابراین نیاز است که ظرفیت تعداد مسافران بالا رفته و مشکلات فرا رو نیز در پایتخت رفع گردد.

وی گفت: انتظار ما این است که از قابلیت ها و ظرفیت های فرودگاه به عنوان همکار اصلی برای فرودگاه مهرآباد استفاده کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار