مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارس‌آباد:

800 فرهنگی درشهرستان پارس‌آباد عضو خیرین مدرسه‌ساز هستند

خبرگزاری پانا: مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارس‌آباد گفت: بیش از 800 نفر از فرهنگیان شهرستان پارس‌آباد عضو مجمع خیرین مدرسه‌ساز هستند که تلاش می‌کنند با این امر خیر وقف بزرگی را انجام دهند.

کد مطلب: ۲۱۰۴۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، علی حبیب‌پور در نشست مدیران و معاونان مدارس شهرستان پارس‌آباد گفت:‌ از هفته آینده برگزاری جشن خیرین مدرسه‌ساز در استان اردبیل آغاز می‌شود که شهرستان پارس‌آباد نیز میزبان این جشنواره معنوی و ارزشی است.

وی از احداث یک باب مدرسه شش کلاسه به نام شهدای فرهنگی و با مشارکت فرهنگیان خیر و نیکوکار در آینده نزدیک در این منطقه خبر داد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارس‌آباد تصریح کرد: در حال حاضر بالغ بر 800 نفر از فرهنگیان شاغل و بازنشسته پارس‌آباد در مجمع خیرین مدرسه‌ساز عضو هستند و ماهانه در مجموع بیش از 20 میلیون ریال از حقوق آنان کسر و به حساب مجمع واریز می‌شود.

حبیب‌پور از برگزاری هفتمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز پارس‌آباد در 10 اردیبهشت ماه جاری در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی این شهرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: کمبود فضای آموزشی از مشکلات اساسی منطقه محسوب و حل این معضل علاوه بر توجه مضاعف دولت، کمک و مشارکت جدی خیرین مدرسه‌ساز را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه دو باب مدرسه از محل کمک‌های خیرین مدرسه‌ساز در این منطقه احداث و افتتاح شده است، اضافه کرد: هم اکنون نیز سه باب مدرسه با مشارکت و همکاری خیرین مدرسه‌ساز در محله‌های باکری، محمد رضالو و روستای گوشلو در حال احداث است.


مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارس‌آباد در ادامه سخنان خود بیان کرد: خیرین مدرسه‌ساز به عنوان بازوان پرتوان و پرتلاش آموزش و پرورش سهم عمده‌ای در پویایی نظام تعلیم و تربیت و پیشبرد اهداف عالیه این دستگاه آموزشی و تربیتی دارند.

حبیب‌پور با اشاره به پاداش اخروی و معنوی امر مقدس مدرسه‌سازی یادآور شد: کار خیرین همانند شغل معلمی باید با عشق و اخلاص آمیخته باشد در غیر این صورت بی‌معنی است.

وی مدرسه‌سازی را سنت حسنه، صدقه جاریه و مصداق بارز باقیات‌الصالحات دانست و از فرهنگیان خیر این شهرستان به خاطر مشارکت جدی و فعال در ساخت و ساز مدرسه قدردانی کرد.

در این جلسه فرم عضویت در مجمع خیرین مدرسه‌ساز و دعوتنامه هفتمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در بین مدیران مدارس توزیع و از آنان خواسته شد به همراه اولیای خیر و نیکوکار مدرسه در آیین حضور یابند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار