صعود ورزشکاران بسیجی همدان به ارتفاعات بازی دراز کرمانشاه

خبرگزاری پانا: در گرامیداشت سالگرد عملیات بازی دراز؛ ۲۰۰ نفر از ورزشکاران بسیجی همدان به ارتفاعات بازی دراز کرمانشاه صعود کردند.

کد مطلب: ۲۱۰۴۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، به منظور گرامیداشت عملیات غرور آفرین بازی دراز و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر این عملیات ورزشکاران و مدال‌آوران همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

روز گذشته در گرامیداشت سالگرد عملیات بازی دراز، 200 نفر از بسیجیان ورزشکار استان به همراه کاروان های راهیان نور و اقشار مختلف مردم به ارتفاعات مهم و استراتژیک بازی دراز در شهرستان سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه صعود کردند.

ورزشکاران بسیجی همدان با رمز «یا زهرا (س)»و با یاد شهدای این عملیات غرور آفرین یاد و خاطره این عملیات و رزمندگان عملیات بازی دراز را گرامی داشتند.

بسیجیان ورزشکار استان پس از برگزاری مراسم پر فیض دعای ندبه در جوار مزار شهدای گمنام صعود سراسری خود را آغاز کردند.

عملیات ظفرمند بازی دراز با هدف آزادسازی ارتفاعات مهم و استراتژیک آن از دست متجاوزان بعثی از دو اردیبهشت سال 60 با همکاری نیروهای ارتش، سپاه و بسیج مردمی آغاز و بمدت هشت روز به‌طول انجامید.

در این سفر معنوی ورزشکاران همدانی مناطق عملیانی ثلاث باباجانی، سر پل ذهاب، یادمان شهید چمران در پاوه، ازکله، قصر شیرین، پادگان ابوذر و یادمان مرصاد را مورد بازدید قرار دادند و با رشادت های شهدای هشت سال دفاع مقدس آشنا شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار