برگزاری جلسه کمیسیون مقابله با قاچاق کالا و ارز شهرستان اسلامشهر

خبرگزاری پانا: اولین جلسه کمیسیون مقابله با قاچاق کالا و ارز شهرستان اسلامشهر در سال جاری با حضور معاون سیاسی، انتظامی فرمانداری برگزار شد.

کد مطلب: ۲۱۰۲۰۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پانا، در این جلسه محمد سبحانی پور اظهار داشت: بی شک یکی از راه های برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور مبارزه جدی با قاچاق کالا و ارز می باشد و عزم جدی مسئولان اعضای کمیته مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جهت مبارزه گسترده با این پدیده شوم می تواند حافظ اموال بیت المال و کوتاه کننده دست سودجویان و مفسدان اقتصادی باشد.

ایشان در ادامه تصریح کرد: موقعیت ارتباطی شهرستان اسلامشهر می تواند یکی از راه های عبور قاچاق کالا باشد؛ لذا اهتمام جدی اعضای این کارگروه برای اتخاذ تمهیدات لازم به منظور جلوگیری از قاچاق کالا در سطح شهرستان لازم و ضروری می باشد.

وی سپس با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تاکید کرد: در راستای اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها، مسئولین ادارات و اعضای این کمیسیون با افزایش گروه های بازرسی جهت نظارت دقیق تر بر وضعیت ورود و خروج کالا و مواد غذایی نسبت به انجام وظایف قانونی خود تلاش بیشتری را اعمال خواهند کرد.

/ سیده فاطمه فاطمی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار