رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس به پانا خبر داد:

تصویب نهایی لایحه حمایت از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست

خبرگزاری پانا: رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان بی‌ سرپرست و بدسرپرست روز گذشته در این کمیسیون به تصویب رسید، گفت: در حال حاضر منتظر هستیم در صحن علنی از نمایندگان رأی بگیریم تا برای شورای نگهبان ارسال شود و به صورت قانون ابلاغ شود.

کد مطلب: ۲۰۸۴۱
لینک کوتاه کپی شد

عبدالرضا عزیزی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، با اشاره به تصویب لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان بی ‌سرپرست و بدسرپرست در کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: این لایحه پس رفع ایراداتی که از سوی شورای نگهبان اعلام شده بود برطرف شد و در کمیسیون اجتماعی به تصویب رسید.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیش از این شورای نگهبان 21 ایراد فطری و حقوقی به لایحه مذکور گرفته بود که 10 ایراد برطرف شد و 11 ایراد باقی ماند که آن هم برطرف شد و لایحه حمایت از کودکان بدسرپرست و بی سرپرست بعد از 40 اصلاح شد.
وی تصریح کرد: در کمیسیون اجتماعی بررسی شد در صحن علنی هم مصوب شد منتهی شورای نگهبان به آن ایراد گرفت که ایرادات برطرف شده است و کار تمام شده است و آماده هستیم که در صحن علنی رای بگیریم و برای شورای نگهبان ارسال شود تا به صورت قانون ابلاغ شود.
عزیزی همچنین با اشاره به پیش بینی زمان این فرایند گفت: سعی بر این است که در اولین فرصت این موضوع در صحن علنی مطرح شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار