فرمانده انتظامی خراسان شمالی خبرداد:

بکارگیری 3 هزار نیرو در ایام نوروز/ کاهش 33 درصدی سرقت در خراسان شمالی

خبرگزاری پانا: فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به بکاررگیری 3 هزارو 200 نیروی پلیس در ایام نوروز از کاهش 33 درصدی وقوع سرقت ها در استان خبرداد.

کد مطلب: ۲۰۲۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار " صفوه ا... امام وردی محمدی گفت: حضور فعال مأموران پلیس و برقراری تأمین امنیت در ایام نوروز موجب رضایتمندی و اعتماد مردم به پلیس و ارتقاء احساس امنیت در جامعه شد.

وی با اشاره به کاهش 20 درصدی وقوع تصادفات در استان خراسان شمالی تصریح کرد: حضور پررنگ مأموران پلیس راه، راهور و انتظامی در سطح جاده هاو معابر نقش مهمی در روان سازی ترافیک و پیشگیری از وقوع سوانح رانندگی و جرائم داشت.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی همچنین با اشاره به کاهش 33 درصدی وقوع سرقت ها در استان بیان داشت: بدون شک پیش بینی ایستگاه های موقت پلیس و افزایش گشت های شبانه نقش به سزایی در پیشگیری از وقوع انواع سرقت ها در نوروز امسال داشته است.

این مقام ارشد انتظامی در خراسان شمالی در ادامه برنقش انکار ناپذیر آموزش همگانی در کاهش جرایم و حوادث در سطح جامعه تأکید کرد وافزود: رعایت اخلاق اسلامی و برخورد مناسب با مردم در اجرای مأموریتها از سوی پلیس، نشان دهنده رشد فرهنگ اجتماعی و تحقق شعار پلیس جامعه محور است.

سردار محمدی،تعامل و هماهنگی دستگاه های اجرایی وعوامل امدادی بانیروی انتظامی درخدمت رسانی به شهروندان مسافران و زائران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)را زمینه ساز ارتقاء اعتماد عمومی نسبت به پلیس دانست .

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به تعهیدات اتخاذ شده در برقراری نظم و امنیت ایام نوروز سال جاری تصریح کرد:پلیس خراسان شمالی با بکارگیری 3 هزارو 200 نیرو اعم از 18 تیم به صورت موردی و نامحسوس و 21 تیم انتظامی در کنار پلیس راه خدمات رسانی درحوزه های پیشگیری، انتظامی و راه به شهروندان و مسافران در ایام نوروز 93 را انجام داد.

وی در پایان خدمت رسانی در جهت تأمین نظم و امنیت را توفیقی بزرگ در آغاز سال جدید دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم با رهنمودهای سازنده سکان دار کشتی انقلاب اسلامی، سال93 را با سرلوحه قرار دادن شعار "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی " به پیش ببریم و در سرافرازی و سربلندی نظام مقدس اسلامی و کشور عزیزمان تلاش کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار