یادروز سعدی فرصتی مغتنم برای معرفی شعرای ایرانی

خبرگزاری پانا:دومین جلسه هماهنگی برگزاری مراسم یادروز سعدی با هدف ایجاد بستری مناسب برای معرفی شعرای ایرانی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۹۹۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری کانون دانش آموزی پانا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در این جلسه از روز بزرگداشت حضرت احمد بن موسی(ع)، یاد روز حافظ و یاد روز سعدی به عنوان سه مناسبت مهم مذهبی و ملی یاد كرد و اظهار داشت: حضور شخصیت های برجسته كشور و انعكاس خبری در سطح ملی و بین المللی مراسم یادروز سعدی، از فرصت های مناسبی است كه باید مورد توجه برنامه ریزان این نشست ها قرار داشته باشد.
كمال فیروزآبادی با تاكید بر این كه از فرصت برگزاری این مناسبت های ضمن ارج نهادن به ارزش های دینی و افتخارات ملی باید به منظور معرفی هر چه بیشتر شیراز و استان فارس استفاده شود، خاطر نشان كرد: همه دستگاه های مسئول باید به وظایف خود در زمینه برگزاری هرچه باشكوهتر این مراسم عمل كنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به این كه مراسم بزرگداشت یادروز سعدی در سال 93 با دبیری اداره كل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس برگزار خواهد شد، افزود: برنامه های هنری، تبلیغی و علمی كه در مراسم یادروز سعدی برگزار خواهد شد از مشاركت گسترده تشكل ها و سازمان مردم نهاد بهره خواهد برد.
فیروزآبادی در پایان بر اهمیت حضور و مشاركت سازمان های مردم نهاد در اجرای برنامه های مراسم بزرگداشت یادروز سعدی تاكید كرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار