معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان:

فرهنگ ورزش همگانی در بین مردم استان همدان به خوبی نهادینه شده است

خبرگزاری پانا: معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: فرهنگ ورزش همگانی در بین مردم استان همدان به خوبی نهادینه شده و آنها به واقع به اهمیت ورزش در زندگی خود پی برده‌اند.

کد مطلب: ۱۹۹۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، ابراهیم الهی تبار در مراسم تجلیل از فعالین ورزش همگانی استان كه با حضور مسئولان شهرداری، استانداری و دیگر نهادها برگزار شد در سخنانی اظهار كرد: خوشبختانه آنچه که در سایر برنامه‌های مختص ورزش همگانی در سال‌های اخیر در همدان به چشم آمده این است که فرهنگ ورزش همگانی در بین مردم این استان به خوبی نهادینه شده و آنها به واقع به اهمیت ورزش در زندگی خود پی برده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری نیز اظهار کرد: همانطور كه رهبر فرزانه انقلاب فرموده اند، مسولان باید توجه به ورزش همگانی را جزو اولویت های خود قرار دهند و در برنامه ریزی های خود توجه كافی به آن داشته باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همچنین گفت: در كنار پرداختن به ورزش همگانی، ورزش قهرمانی نیز برای اعتلای نام ایران اسلامی در عرصه ها و میادین جهانی لازم و ضروری است.

وی اضافه کرد: دولت توجه جدی به توسعه ورزش در کشور به خصوص خانواده ها دارد و ورزش همگانی یکی از برنامه های مهم وزارت ورزش برای ارتقا سلامت و تندرستی جامعه است.

الهی تبار ادامه داد: ما در شورای ورزش همگانی استان به دنبال تدوین سند راهبردی ورزش همگانی هستیم و تلاش کرده‌ایم که راهکارهایی مناسب برای جذب حداکثری مردم استان به ورزش را داشته باشیم و انشاءالله در آینده‌ای نزدیک میزان مشارکت مردم نسبت به اکنون بیشتر می شود.

وی تصریح کرد: توجه بسیار ویژه ای به فعالیت ورزش همگانی در حوزه بانوان و مناطق روستایی با جمعیت خاص داریم و به دنبال افزایش فعالیت ورزش در مناطق محروم هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار