هوشمندسازی 2 هزار کلاس درس در استان بوشهر

خبرگزاری پانا :معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از هوشمندسازی 2 هزار کلاس درس در استان بوشهر خبر داد.

کد مطلب: ۱۹۸۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، ناصر کرمی در آیین افتتاح کلاس‌های هوشمند هنرستان فنی و حرفه‌ای کربلای 4 آبپخش گفت : افزایش امکانات و تجهیزات مدارس امری لازم است و در این مسیر اهتمام خاصی داریم.

کرمی افزود : در راستای افزایش سطح کیفی تعلیم و تربیت اقدامات ارزنده‌ای انجام داده‌ایم و به موفقیت‌های خوبی نیز رسیده‌ایم.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح هوشمندسازی مدارس در استان خاطرنشان کرد: باید تلاش بیشتری کنیم تا به نتایج لازم برسیم.

کرمی تصریح کرد: تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای باید در دستور کار قرار گیرد تا بتوانیم نسبت به تامین نیروی فنی و ماهر پارس جنوبی اقدامات لازم را انجام دهیم.

ناصر کرمی از هوشمندسازی 2 هزار کلاس درس در استان بوشهر خبر داد و گفت: در شرایط کنونی حدود 7 هزار و 200 کلاس درس در استان وجود دارد که بیش از 2 هزار کلاس درس در استان بوشهر هوشمند هستند.

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: اجرای دقیق طرح هوشمندسازی مدارس مهم و ارزشمند است و تلاش می‌کنیم این طرح به نتیجه مطلوب و بهینه برسد.

کرمی تاکید : کیفیت‌بخشی به تعلیم و تربیت باید مورد تاکید و توجه قرار گیرد و باید خروجی آموزش و پرورش، افرادی باسواد و تاثیرگذار باشد.

کرمی گفت : در استان بوشهر اقدامات خوبی در سال تحصیلی جدید انجام داده‌ایم و باید این روند تداوم یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار