هشدار به مراکز عرضه، فروش و نگهداری حیوانات وحشی در شهرستان کرج

خبرگزاری پانا:رئیس اداره حفاظت محیط زیست کرج به مراکز عرضه، فروش و نگهداری حیوانات وحشی هشدار داد از هر گونه عرضه و فروش و نگهداری گونه های جانوری خودداری کنند.

کد مطلب: ۱۹۷۴۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛مهندس حکیمی رئیس اداره حفاظت محیط زیست کرج با اعلام این خبر اظهار داشت: با عنایت به اینکه هر ساله در ایام پایانی سال و فرارسیدن نوروز عده ای از افراد فرصت طلب و سود جو اقدام به نگهداری و خرید و فروش غیر مجاز برخی از حیوانات وحشی نظیر سمندر، لاک پشت، مار، تمساح و .... می نمایند و این امر بر خلاف ماده های 7 و 10 قانون شکار و صید می باشد لذا به کلیه متصدیان پرنده فروشی ها و مراکز نگهداری و خرید و فروش حیوانات و یا افرادی که به صورت سیار مبادرت به خرید و فروش حیوانات می نمایند هشدار داده می شود از هر گونه عرضه و فروش و نگهداری گونه های جانوری امتناع ورزند بدیهی است در صورت مشاهده چنین مواردی، ضمن ضبط این حیوانات توسط بازرسان و مامورین یگان حفاظت ، با افراد خاطی بر اساس قوانین و مقررات برخورد خواهد شد.

حکیمی در ادامه افزود: گشت های مستمر یگان حفاظت محیط زیست به منظور پایش پرنده فروشی ها و مراکز نگهداری و خرید و فروش حیوانات در روز های پایانی سال و ایام تعطیل با شدت بیشتری انجام خواهد شد.

حکیمی در پایان از کلیه هموطنان گرامی تقاضا نمود: در صورت مشاهده چنین مواردی، با شماره تلفن های 32504962 و 32504905 تماس حاصل نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار