سرپرست فرهنگسرای حجاب:

بانوان با شرکت در کلاس های ورزشی به مبارزه با بی تحرکی می روند

خبرگزاری پانا: سرپرست فرهنگسرای حجاب گفت: در شرایط فعلی، کانون «مدیریت تربیت بدنی همگانی» تحت نظارت معاونت فرهنگی شهرداری مشهد با برگزاری کلاس های ورزشی ویژه بانوان توانسته بسیاری از بانوان را از منزل به سوی سالن ورزشی فرهنگسرا بکشاند.

کد مطلب: ۱۹۷۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد، اعظم کوچه باغی اظهار کرد: کانون «مدیریت تربیت بدنی همگانی» کلاس های ورزشی همچون ایروبیک، یوگا، والیبال، دوچرخه سواری، ژیمناسیک، اسکیت و ورزش های رزمی همچون، هاپکیدو، کونگ فو و تکواندو را برای بانوان علاقه مند به رشته های ورزشی برگزار می کند، که در آینده نه چندان دور برگزاری کلاس فوتسال نیز در این مجموعه پیش بینی شده است.

سرپرست فرهنگسرای حجاب گفت: در شرایط فعلی، کانون «مدیریت تربیت بدنی همگانی» تحت نظارت معاونت فرهنگی شهرداری مشهد با برگزاری کلاس های ورزشی ویژه بانوان توانسته بسیاری از بانوان را از منزل به سوی سالن ورزشی فرهنگسرا بکشاند.
فرهنگسرای حجاب با بیان اینکه « بانوان با شرکت در کلاس های ورزشی به مبارزه با بی تحرکی می روند»، تصریح کرد: کلاس های ورزشی در رده های سنی 4 سال به بالا با ظرفیت 20 الی 35 نفر و 12 جلسه در ماه برگزار می شود.
وی شرکت همه اقشار به خصوص قشر بانوان بی بضاعت را با هزینه پایین در کلاس های ورزشی فرهنگسرا از جمله اهداف برگزاری این کلاس ها دانست و افزود: از آن جا که بانوان ایرانی تحرک کمی دارند، شهرداری مشهد در 13 منطقه در سطح شهر با فراهم کردن وسیله های بدن سازی درصدد است، سطح آمادگی جسمانی افراد را ارتقا دهد.
کوچه باغی عنوان کرد: علاوه بر موارد مذکور، معاونت فرهنگی شهرداری سالانه با برگزاری «المپیاد محلات مشهد» در 16 رشته ویژه بانوان و 14 رشته ویژه آقایان مسابقاتی را برگزار کند که یکی از مکان های برگزاری این مسابقات، سالن ورزشی ویژه بانوان فرهنگسرای حجاب است.
سرپرست فرهنگسرای حجاب افزود: در طی سال، طرح هایی با عناوین، «محله، ورزش، مدرسه»، «محله، ورزش، مسجد»،«محله، ورزش، آپارتمان»، «محله، ورزش، سالن» در اماکن مختلف در حال انجام است که هماکنون، طرح«محله، ورزش، سالن» همه روزه از ساعت 5/7 الی 5/8 به صورت رایگان برای کلیه بانوان مشهدی اجرا می شود.
وی در پایان در خصوص برنامه های اجرایی فرهنگسرا در هفته جاری گفت: در روزهای فرد این هفته از ساعت 9 الی 13 «تست غربالگری» ویژه مخاطبان فرهنگسرا با آزمایشاتی از قبیل فشار خون، قند خون، قد و وزن به صورت رایگان انجام پذیرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار