پایانه های مسافربری زنجان برای استقبال از عید نوروز آماده می شود

خبرگزاری پانا: مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری زنجان از آماده سازی پایانه های مسافربری شهرداری زنجان برای استقبال از عید نوروز و سال جدید خبر داد

کد مطلب: ۱۹۵۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس خبر پانا ، سید حمید موسوی با اعلام این مطلب افزود: در این راستا گل کاری فصلی فضای سبز ترمینال با همکاری سازمان فضای سبز شهرداری انجام شده است .

وی از رنگ آمیزی برخی از دیوارهای ساختمان، جداول، نرده ها و سایر مکان های مورد نیاز خبر داد و یادآورشد: نظافت و شستشوی کامل محوطه ترمینال شامل ضلع های شمالی، جنوبی، شرقی و غربی و نیز سکوسوار مسافر و سالن های ساختمان ترمینال با هماهنگی مناطق به وسیله تانکر آب و واتر جت و همچنین ماشین های آتش نشانی طبق سنوات گذشته انجام شده است .

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری زنجان با بیان اینکه بازسازی سرویس های بهداشتی ترمینال به اتمام و بهره برداری رسیده است، تصریح کرد: لکه گیری آسفالت محوطه ترمینال با همکاری مناطق سه گانه شهرداری زنجان همانند سنوات گذشته می شود .

وی با اشاره به اینکه برپایی سفره هفت سین در سالن انتظار مسافر ترمینال همانند سنوات گذشته انجام می شود، افزود: پیگیری آسفالت ریزی پارکینگ ضلع شمالی توسط منطقه 2 و 3 قبل از اتمام سال انجام می شود .

موسوی خاطر نشان کرد: نصب بنرهای تبریک سال نو در ورودی و خروجی ترمینال و محوطه و معرفی مکان های گردشگری، صنایع دستی و نقشه شهر در ترمینال و نیز توزیع بروشورهای مکان های گردشگری با هماهنگی سازمان میراث فرهنگی انجام می شود .

وی با اشاره به اینکه جمع آوری و پاکسازی مصالح پیمانکار عمرانی ترمینال انجام شده است، گفت: در صورت تامین هزینه لازم کف سابی بخشی از سالن های ترمینال انجام می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار