دومین اجلاسیه مجمع عمومی بسیج شیروان برگزارشد

خبرگزاری پانا: امام جمعه شیروان گفت:دشمن تلاش می کند که چند چیز را بر ما تحمیل کند و بسیجی باید بعد از خودسازی به ساختن جامعه بپردازد.

کد مطلب: ۱۹۱۰۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حجت الاسلام حسین کوثری افزود:جنگ تحمیلی را وقتی دشمن بر ما تحمیل کرد توانستیم از آن سرافراز بیرون بیائیم ولی در حال حاضر تلاش می کند که فقر و فساد را نیز بر ما تحمیل کند و ما باید خیلی مواظب باشیم.

وی با اشاره به اینکه فقر سلاحی برای دشمن است گفت: تنها راه مقابله با فقراین نیست که ما چشم به بیرون داشته باشیم بلکه باید برخداوند متعال و نیروی درون زا و مردمی و خانواده های شهدا و جانبازان و جوانان خوش فکر و تحصیل کرده ای که داریم تکیه کنیم.

کوثری افزود:هر کاری اعم از علم و ترقی و پیشرفت که در دنیا انجام می شود رد پای ایرانی در آن دیده می شود و ما تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی این است که باید فکرکنیم و بیندیشیم و اقتصاد را بومی سازی کنیم.

فرماندار شهرستان شیروان نیز گفت:ما امروز با برخی از معضلات گریبان گیر هستیم و بسیج همان طور که در تمام مسائل اجتماعی و فرهنگی وارد شده و می تواند بسیاری از مشکلات را رفع نماید در این امر نیز وارد شده و از هدر رفتن بسیاری از هزینه ها و بودجه ها جلوگیری کند.

عباسعلی صفایی افزود:دشمن در این مسیر به هجمه های فرهنگی و تبلیغات فراوانی روی آورده و اطمینان به این داریم که با تلاش شما بسیجیان راه به جایی نخواهدبرد.

فرمانده سپاه ناحیه شیروان نیز در ادامه اجلاسیه گفت:یک سال از عمر اولین اجلاسیه مجمع عمومی بسیج شهرستان شیروان می گذرد و علیرغم اینکه هنوز نوپا است و به اهداف تبیین شده نرسیده،اما برکات زیادی در بر داشته است.

سرهنگ پاسدارعلی محمد محمدی افزود:اعضای کارگروه ها به صورت بسیجی وخودجوش طرح هایی را در کارگروه ها ارائه کرده اند که می تواند پایه و مبنای تصمیم گیری در کشورباشد.

نایب رئیس اول مجمع عمومی بسیج شیروان در پایان بیان داشت:اگر می خواهیم اشتغال و تولیدنجات پیداکند اجرای طرح اقتصادمقاومتی ضرورت دارد و موجب عدم وابستگی به خارج از کشورخواهدشد.

محمدی اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس و برگزاری رزمایش گردان های بیت المقدس بسیج و برگزاری کنگره سرداران،شهدای گمنام و 632 شهید شهرستان در 15 اسفند و پیش بینی و آمادگی لازم جهت اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها را از برنامه های اولویت دار مقاومت بسیج سپاه شیروان در پایان سال 1392 اعلام نمود.

رئیس مجمع عمومی بسیج شیروان نیز گفت:مابسیجیان جا دارد در ورود به 36 سال حاکمیت اسلام ناب محمدی(ص)بعداز 14 قرن به خود ببالیم و درعصری زندگی می کنیم که زعامت انقلاب به عهده رهبرمعظم انقلاب است و مابرای این گردهم آمده ایم که کشوری نمونه را به جهان نشان بدهیم.

محمدصانعی افزود:بسیجیان چنان عاشورایی جنگیدند که ارتش دنیا نتوانست جواب آنان را بدهد و در روزهای سخت انقلاب با اهدای بیش از 300 هزار شهید توانستیم انقلاب را به پیروزی برسانیم.

وی با اشاره به اینکه 96 درصد رسانه ها برعلیه ما فعالیت دارند گفت:این انقلاب به راحتی به دست ما نرسیده است وامروز افتخار می کنیم که خون پاک شهدا باعث شد که به این افتخار برسیم.

رئیس اول مجمع عمومی بسیج شیروان در ادامه بیان داشت:باید به این افتخار بنازیم و پای بند باشیم و به عنوان تکلیف در حفظ این میراث یعنی خون های شهدای 1400 ساله اسلام به عنوان یک بسیجی در میدان باشیم و تک تک در این خصوص هر چه در توان داریم در این راستا به کار بگیریم.

صانعی اجرای تدابیر ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای و سرعت بخشیدن به روند تحقق جامعه اسلامی و پیشبرد اهداف و ماموریت های بسیج با همفکری نظام مند صاحب نظران بسیجی و وفاداران به انقلاب اسلامی در شهرستان را از اهداف برگزاری دومین اجلاسیه مجمع عمومی بسیجیان شیروان برشمرد.

وی در پایان گزارش کلی از روند اجرای مجمع عمومی بسیج شهرستان شیروان در سال 92 را جهت حاضرین ارائه نمود.

تولیدگل های شاخه بریده وتولید وفراوری گیاهان دارویی(ارائه دهنده دکتر دادار)،راه های علمی و عملی پیشگیری ازاعتیاد(ارائه دهنده رمضان شیردل) از کار گروه علمی پژوهشی وتاسیس شرکت تعاونی توسعه و عمران شهری(ارائه دهنده مهندس ایوبی) از کارگروه اقتصادی،فرهنگ عفاف و حجاب در شهرستان(ارائه دهنه خواهرهمتی) از کارگروه بانوان و طرح مبارزه با مواد مخدر(ارائه دهنده محسن شفاعتی) از کارگروه اجتماعی ، از طرح های راه یافته به اجلاسیه و قابل دفاع بود که در این اجلاسیه مطرح و مورد نقدو بررسی قرارگرفتند.

برگزاری نماز جماعت ظهروعصر، نقد و بررسی طرح ها و ایده ها،اهدای بسته های فرهنگی،پخش کلیپ و ارائه طرح های ارئه شده به دومین اجلاسیه مجمع عمومی به صورت پاور پوینت و پذیرایی از دیگر برنامه های این اجلاسیه بود.

درپایان بیانیه مجمع عمومی بسیج در 5 بند توسط اکبر شجاعی دبیر مجمع قرائت و با ذکر صلوات اعضاء به تصویب رسید.

یادآورمی شود دومین اجلاسیه مجمع عمومی بسیجیان شیروان با حضور اعضای کارگروه های دهگانه مجمع (سلامت،بانوان،اقتصادی،اجتماعی،دفاعی،فرهنگی - سیاسی،علمی- آموزشی،تربیتی -اخلاقی،عشایری و گردشگری ) و اقشار دهگانه بسیج در محل سالن اجتماعات سپاه ناحیه شهرستان برگزارشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار