وحدت و همدلی راهی موثر برای کاهش آسیب های اجتماعی/سرمایه های ملی کشور هستند

خبرگزاری پانا: مسئول امور بانوان اداره کل آموزش پرورش استان البرز وحدت و همدلی را راهی موثر در راستای کاهش آسیب ها و معضلات جامعه عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۹۰۸۱۴
لینک کوتاه کپی شد

فریده بزنی بیرانوند در گفتگوبا خبرنگار پانا ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های خسرو ساکی مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: وی فردی آشنا به معضلات دانش آموزی بوده و در زمینه تعلیم و تربیت صحیح نسل آینده ساز جامعه احساس مسئولیت دارند.

وی در ادامه یادآور شد: برای کاهش آسیب های جامعه تمامی دستگاه ها باید احساس مسئولیت کنند و جوانان سرمایه های ملی ما هستند که در صورت غفلت ممکن است پشیمانی های بعدی را به دنبال داشته باشد.

همچنین وی افزود: ایران از نظر کمی کشوری غنی از آداب ،سنت ها و دستورات اسلامی می باشد که منشا تمامی آن ها قرآن وحی است .

بیرانوند با اشاره به ریخته شدن خون هزاران شهید انقلاب اسلامی تصریح کرد: نباید کاری انجام دهیم که خون شهدا پایمال شود و باید همه احساس مسئولیت کنند و هرنهادی با توجه به تخصص خود می تواند راه گشا باشد.

مسئول امور بانوان و خانواده اداره کل آموزش پرورش استان البرز اذعان داشت: اموربانوان و خانواده این اداره کل نیز برای استحکام این بنیان عظیم ما را برآن داشته تا تصمیماتی مبنی بر صیانت از نهاد خانواده را به کار ببندیم که در این زمینه تعداد25000نفر در زمینه های فرهنگی،تعلیم، تربیت ، اقتصادی و... آموزش دیده اند.

وی درخصوص دوام تنها بنیان در جامعه که همان خانواده می باشد خاطر نشان کرد: برای حفظ بیشتر این بنیان باید هزینه شود تا نتیجه مطلوبی به دست آید و باید از رهنمودهای رهبری نیز استفاده کنیم تا سرمایه های ملی کشور را بتوانیم با حفظ آداب و سنن کشورمان در مسیرهای درست راهنمایی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار