گروه سرود همسرایان فجر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن سرود پیروزی سردادن

خبرگزاری پانا: 1357 نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز با اجرای سرود همگانی در راهپیمایی 22 بهمن، سی و پنجمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

کد مطلب: ۱۸۸۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، سید بهادر موسوی مدیر این ناحیه ضمن اعلام این خبر گفت: در این مراسم 1357 دانش‌آموز پسر مدارس مقطع دوره اول و دوم متوسطه این ناحیه به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن 1357، سرود "ای ایران"، را با نظم و شکوه خاصی اجرا کردند.

وی همچنین افزود: در اجرای سرود 1357 دانش آموزان آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز، دانش‌آموزانی از مدارس پسرانه حضرت امام خمینی(ره)، اقبال لاهوری، شهید مطهری و فتح المبین،حضور داشتند. مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز با بیان اینکه اجرای این سرود، هماهنگی و اجرای غیر رسمی آن در واحدهای آموزشی از اول آذر ماه 92 آغاز شد، خاطر نشان ساخت: این سرود همگانی پس از راهپیمایی 22 بهمن در فضایی مملو از عشق و شور در حضور مسئولان و هموطنان شرکت کننده در راهپیمایی اجرا شد و مورد استقبال همگان قرار گرفت.

موسوی در ادامه افزود: گروه سرود همسرایان فجر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز در راهپیمایی 22 بهمن سال 90 نیز سرود همگانی خود را با حضور 1357 دانش آموز دختر مقطع متوسطه اول و دوم اجرا کردند.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار