از برگزیدگان کنکور . المپیادها وجشنواره خوارزمی در نیشابور تجلیل شد

خبرگزاری پانا: طی مراسمی از برگزیدگان ، افتخارآفرینان کنکور، المپیادهای علمی وبرگزیدگان جشنواره خوارزمی در نیشابور تجلیل به عمل آمد.

کد مطلب: ۱۸۵۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش خراسان رضوی درجمع دانش آموزان دانشجویان وافتخارآفرینان کنکور، المپیادهای علمی وبرگزیدگان جشنواره خوارزمی با تبریک ایام دهه فجر، نخبگان وبرگزیدگان را طلای منابع علمی کشور که پیشتازمنابع است، دانست و افزود: استعداد، بزرگترین نعمت وظرفیتی است که خدا به شما هدیه داده است ودرکناران دغدغه و مسئولیت شما نیزافزون خواهد شد.

نیری افزود: شناخت خود، خودباوری، خودشناسی ،خودکنترلی،خودارزیابی، عاملی است که بسیاری از نابسامانی ها وعوامل محیطی را تحت تاثیرقرارمیدهد.

وی درادامه بااشاره به حساسیت زمانی دوران نوجوانی، این دوران که ازجمله مهمترین وکلیدی ترین دوران زندگی است را زمان تعیین مسیر زندگی معرفی نمود و تصریح کرد: موفقیت، حادثه ای نیست وبا راه ورسم وراهکار خودش دست یافتنی است و سه رکن اساسی درآن نقش زیر ساختی دارد. یکی از این ارکان ، دانستن چشم انداز و افق نگاه، داشتن عزت نفس بالاو انتخاب اهداف بلن دو باورداشتن قابلیتهای موجود درخود است .

رکن بعدی برنامه ریزی بررفتار و زمان خود و رکن سوم درجهت کسب موفقیت ، تلاش و پشتکار در مسیر درست همراه با استفاده از قابلیت های موجود می باشد .

دکتر قوامی نژاد ، معاون مدیر کل و مدیریت آموزش و پرورش نیشابور در ادامه، ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین و حضار در همایش و نیز تبریک دهه مبارک فجر، رمز موفقیت را در توکل، تفکر، تصمیم، تلاش، تحر ک، تنظیم امور، و تغذیه دانست و تشریحات لازم را در این زمینه ارائه نمود .

د ر پایان از برگزیدگان، افتخارآفرینان کنکور، المپیادهای علمی وبرگزیدگان جشنواره خوارزمی با اهداء یادبود و هدایا ، تجلیل به عمل آمد .


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار