با استعفای کرامت بلالی ؛

رییس جدید اداره روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان با حکم مدیرکل این مجموعه منصوب شد

خبرگزاری پانا: با استعفای˝کرامت بلالی˝ ازمسوولیت اداره روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان،نعمت روزپیکر، که پیشتردرسمت کارشناس پیگیری اسناد دراین مجموعه فعالیت می کرد به عنوان رییس جدید اداره روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان منصوب شد.

کد مطلب: ۱۸۳۶۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، ،نعمت روزپیکر کارشناس ارشد اقلیم شناسی ازدانشگاه قشم و دارای 23 سال سابقه خدمت درآموزش و پرورش است و در کارنامه اجرایی خود مسوولیت های از جمله مدیرروابط عمومی اداره کل نهضت سواد آموزی را نیز دارد.

وی درحاشیه آیین معارفه خود با تاکید براینکه آموزش و پرورش محل تلاقی اندیشه هاست و حلقه اتصال خانه و اجتماع محسوب می شود، به برنامه های خود دراین مسئولیت اشاره کرد و گفت: بهره گیری از امکانات روز درجهت توسعه روابط عمومی دیجیتال ،توجه به افکارعمومی،نهادینه کردن رفتارمطلوب و اخلاق مداری و تقویت بسترمشارکت جمعی درآموزش و پرورش عنوان مهمترین محوربرنامه های این مجموعه می باشد.

روزپیکر گفت: اگر آموزش و پرورش بتواند هنر ارتباطات را به خوبی تقویت کند قطعا بسیاری از مسائل و مشکلات حل می شود چرا که تعامل براساس احترام متقابل و ارزش انسانی تنظیم می شود.

رییس جدید اداره روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان همچنین تلاش برای اجرایی شدن سیاست های چهارگانه وزارت آموزش و پرورش جهت توسعه علمی و آموزشی کشور و حرکت بر محور برنامه های و سیاست های دولت تدبیر و امید را به عنوان راهبرد روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش برشمرد وخاطر نشان کرد: آنچه در این مسیر بدنبال آن هستیم اینکه آموزش و پرورش بتواند نقش محوری خود در مسیر توسعه و کمک به رشد و تعالی کشور را ایفا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار