رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بابلسر خبرداد :

روكش آسفالت محور روستایی كرفون بابلسر

خبرگزاری پانا:رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بابلسر از عملیات روكش آسفالت محور روستایی ˝ كرفون˝ این شهرستان به طول 1/2 كیلومتر با صرف اعتباری بالغ بر 1500 میلیون ریال خبرداد

کد مطلب: ۱۸۲۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛مهندس جابر حسن زادهضمن اعلام این خبر گفت : راههای مواصلاتی یكی از عوامل مهم و موثر در توسعه اقتصادی و اجتماعی هر كشور محسوب شده و از این رو راههای روستایی به دلیل اتصال روستاها و مناطق روستایی و عشایری به شهرها و مراكز صنعتی می توانند نقش بسیار مهمی را در جا به جایی محصولات كشاورزی و دامی ایفاء نمایند.

وی تصریح نمود : این اداره در راستای فعالیتهای خود در زمینه ایجاد راههای روستایی ایمن ، عملیات روكش آسفالت راه روستایی" كرفون " بخش بهنمیر این شهرستان را با صرف اعتباری بالغ بر 1500 میلیون ریال به اجرا در آورد.

رئیس اداره راه و شهرسازی بابلسر اظهار داشت : این اداره علاوه بر عملیات روكش آسفالت مذكور بخشی از جاده نیروی هوایی این شهرستان را نیز بهسازی و آسفالت نمود.

مهندس حسن زاده یادآور شد : از 7707 كیلومتر راه روستایی موجود در مازندران مقدار 111 كیلومتر در شهرستان بابلسر بوده كه از این مقدار 90 درصد آسفالته است.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار