حاشیه بازی تراکتور سازی و داماش گیلان/

تونی مورد تشویق قرار گرفت /درگیری لفظی میلاد فخر الدینی و مرتضی اسدی

خبرگزاری پانا: تیم تراکتور سازی تبریز بار دیگر در لیگ برتر فوتبال در مقابل تیم داماش گیلان به تساوی رسید.

کد مطلب: ۱۸۱۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال تیم تراکتور سازی تبریز در روز جمعه 11 بهمن مقابل تیم داماش گیلان به تساوی صفر-صفر رسید. این دیدار با یك و نیم ساعت تاخیر برگزار شد.

بازی در نیمه اول زیاد مورد قبول برای هواداران نبود و موقعیت های زیادی روی هر دو دروازه اتفاق نیافتاد و تعداد اندک حملات تیم تراکتور سازی در نیمه اول دیدار با بد شانسی همراه بود.

میلاد شیخ فخر الدینی در دقیقه 40 مسابقه از تیم تراکتور، رسول سروش نیا یار 16 داماش دقیقه 27 نیز کارت زرد را از داور دریافت کردند.

نیمه اول بازی با نتیجه صفر-صفر بدون هیچ موقعیت خطرناک و حساس به پایان رسید تا تماشاگران دیدار، بیشتر از قبل از عملکرد تیم محبوبشان دل زده شوند.

نیمه دوم بازی با تعویض میلاد فخر الدینی آزما آغاز شد و محمد حسین مهر جای او را در زمین گرفت، در این نیمه تراکتور سازی نسبت به نیمه اول بازی را هجومی تر آغاز کرد و تیم داماش بازی نسبتا بسته و حالت دفاعی را به خود گرفته بود.

در دقیقه 72 بازی رودریگو پینپایو جای خود را به جواد کاظمیان داد تا تراکتور بازی را بیشتر هجومی تر ادامه دهد. در دقیقه 83 بازی نیز میثم بائو بجای فرشاد احمد زداده وارد بازی شد.

در این نیمه تراکتور موقعیت های زیادی خلق کرد، اما با واکنش مدافعان و بدشانسی، موقعیت ها به دروازه تیم داماش راهی نشد و این نیمه نیز با حساب صفر بر صفر به پایان رسید تا تراکتور سازی در رده ششم جدول باقی ماند.

حواشی دیدار

این مسابقه با تاخیر یك و نیم ساعت برگزار شد و زمین مسابقه نیز با کمک هواداران برای بازی آماده شد.

پدر رودریگو پینپایو یار 18 برزیلی در جایگاه خبرنگاران و تونی الیویرا به همراه پسرش و مدیر عامل باشگاه در جایگاه خبرنگاران حضور داشتند.

تونی قبل از حضور در جایگاه خبرنگاران به همراه پسر و جمشید نظمی در کنار زمین حضور داشته و شدیدا مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت.

اسکوربورد ورزشگاه، تماشاگران حاضر در ورزشگاه را 4هزار و پانصد نفر اعلام کرد، اما آن چیزی که به چشم می خورد حضور بیش از 10 هزار نفر در ورزشگاه بود.

درگیری لفظی میلاد فخر الدینی و مرتضی اسدی در دقیقه 43 بازی باعث شد تا فخر الدینی در دقیقه 45 مسابقه تعویض شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار