جشنواره کتاب های آموزشی رشد؛

برگزیدگان گروه آموزش و پرورش استثنایی جشنواره کتاب های آموزشی رشد معرفی شد

خبرگزاری پان:برگزیدگان گروه آموزش و پرورش کودکان استثنایی دهمین جشنواره کتاب‌های آموزشی رشد اعلام شد.

کد مطلب: ۱۸۰۹۲۹
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش سرویس آموزش وپرورش پانا ، در مراسم پایانی دهمین جشنواره کتاب های رشد که با حضور گروه‌هایی از پدیدآورندگان و ناشران کتاب‌های آموزشی و داوران این دوره از جشنواره و مسئولان وزارت آموزش و پرورش عصر دوشنبه در کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان برگزار شد، 22 کتاب (دو مورد مشترک) عنوان برگزیده و تندیس جشنواره را دریافت کردند، از 25 کتاب تقدیر شد و دو عنوان کتاب نیز جایزه ویژه دهمین جشنواره را بدست آوردند.
همچنین سه ناشر به عنوان ناشران برگزیده دهمین جشنواره معرفی شدند. انتشارات قدیانی،‌ محراب قلم و مؤسسه فرهنگی برهان و انتشارات مدرسه سه ناشر برگزیده این دوره بودند.
در گروه آموزش و پرورش کودکان استثنایی، گروه داوران ؛کتاب " اختلال‌های یادگیری مبانی، ویژگی‌ها و تدریس مؤثر" ترجمه حمید علیزاده و همکاران را از انتشارات ارسباران به دلیل پرداخت همه‌جانبه به موضوع اختلال یادگیری و کامل بودن سبب‌شناسی و همچنین روش‌های درمان و ارائه نمونه‌های مناسب و قابل فهم به عنوان کتاب تقدیری انتخاب کرد.
همین گروه ، تندیس جشنواره و عنوان کتاب آموزشی برگزیده این جشنواره را جامع و کامل بودن کتاب، برخورداری از قلم روان و مناسب و قابل فهم برای همه سطوح و پاسخ‌گویی به یک نیاز اساسی جامعه به کتاب اختلالات طیف اُتیسم" نوشته سیدعلی صمدی و روی مک کانکی را از انتشارات دوران اعطا کرد.
در بخش جوایز ویژه دهمین جشنواره کتاب‌های آموزشی، به پیشنهاد گروه‌های داوری و موافقت کمیته علمی جشنواره ، یک کتاب از گروه آموزش و پرورش استثنایی نیز به عنوان کتاب برگزیده دهمین جشنواره معرفی شد و آن کتاب "نابینایی و زندگی مستقل" تألیف مریم اصغری، از انتشارات آوای نور بود. طرح مسائل مهم مربوط به گروه نابینایان و بیان بسیار خوب و زبان ساده توسط نویسنده که خود نابیناست ، از دلایل این انتخاب عنوان شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار