مراکز درمانی تامین اجتماعی زنجان به سیستم پذیرش گویا مجهز می شوند

خبرگزاری پانا: مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: کلیه مراکز درمانی تامین اجتماعی این استان دهه فجر امسال به سیستم پذیرش گویا مجهز می شوند

کد مطلب: ۱۷۹۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس خبر پانا ، دکتر علی محمدی بابیان این مطلب به خبرنگار پانا، افزود: ارتقا حوزه فناوری اطلاعات از اولویتهای سازمان تامین اجتماعی است و به همین منظور برای ارایه خدمات الکترونیک در راستای تکریم ارباب رجوع و افزایش رضایتمندی بیماران، سیستم پذیرش بصورت تلفن گویا در واحدهای درمانی تامین اجتماعی استان راه اندازی خواهد شد .

وی بااشاره به استفاده از فناوریهای جدید که با سرعت در حال تغییر، توسعه و ارتقا در کشور هستند، تصریح کرد: در سازمانهای بزرگی همچون تامین اجتماعی، فواید استقرار این سیستمها سرعت، شفافیت و دقت درپاسخگویی است .

محمدی مزایای راه اندازی این سیستم را جلوگیری از تضییع حقوق بیماران در ارایه نوبت، تکریم شان و منزلت مراجعین، صرفه جویی در وقت بیماران و از همه مهمتر جلوگیری از تجمع در مقابل واحدهای پذیرش و جلوگیری از انتقال احتمالی بیماری به سایرین ذکرکرد .

وی درخصوص هزینه راه اندازی این سیستم خاطرنشان کرد: امکانات سخت افزاری و زیرساختهای آن در سال گذشته با صرف 100میلیون ریال اعتبار توسط شرکت خدمات ماشینی فراهم شده بود .

محمدی یادآورشد: این سیستم در تمامی واحدهای پذیرش مراکز درمانی تامین اجتماعی استان از ایام الله دهه فجر شروع به کار خواهد کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار