پخش سریال «ارمغان تاریکی» از امشب در شبکه سه

خبرگزاری پانا: پخش مجموعه تلویزیونی «ارمغان تاریکی» به کارگردانی «جلیل سامان» از فردا در شبکه سه سیما آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۱۷۶۶۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا، سریال «ارمغان تاریکی» به کارگردانی و نویسندگی جلیل سامان،‌ محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه که در ایام دهه فجر سال 89 به پخش رسید، دوباره از همین شبکه بازپخش می‌شود.

این سریال که تهیه‌کنندگی آن را سیداحمد کاشانچی بر عهده داشته است، درامی روانشناسانه است که در بستر سیاسی شکل می‌گیرد و رویدادهای آن مربوط به سال‌های 61 تا 75 است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است که مجید دانشجوی عکاسی است که در اوایل انقلاب جذب یکی از سازمان‌های سیاسی شده و به دلیل هوش و ذکاوت خود اطمینان سازمان را کسب می‌کند مجبور به ماموریت مهمی می‌شود که از آن ابا دارد.

آرش مجیدی، امیر آقایی، لیلا زارع، سودابه بیضایی، مجید مشیری، مجید سعیدی، حمیدرضا هدایتی، شهین تسلیمی، سعیده عرب، امیر غفار منش، فریبرز گرم رودی، آزاده ریاضی، مریم خدارحمی، علی ابوالحسنی، مریم سرمدی، ترلان پروانه، رضا اصغری، غزل ذوالفقاری، فرشته آلوسی، ساقی زینتی، آرمان ضیایی، فرید کلهر، حشمت آرمیده گروه بازیگران این سریال مناسبتی را در بر می‌گیرند.

مجموعه تلویزیونی ارمغان تاریکی از روز دوشنبه 30 دی ماه هر شب به جز پنجشنبه و جمعه ساعت 19.45 از شبکه سه سیما به پخش می‌رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار