مدیریت دانش آموزی استان اردبیل خبرداد:

برگزاری دوره آموزشی خبرنگاران پانا دراستان اردبیل

خبرگزاری پانا: مدیریت دانش آموزی استان اردبیل از برگزاری دوره آموزشی خبرنگاران پانا در سراسر این استان خبر داد .

کد مطلب: ۱۷۵۴۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا .حسین عنبری نژاد اظهار داشت : این دوره آموزشی در راستای آشنایی بیشتر دانش آموزان با خبر و فعالیت های اطلاع رسانی و وظایف خبرگزاری دانش آموزی و نیز تبیین اهمیت اطلاع رسانی و خبر ،. سایتها وخبرگزاریهای بین المللی وكشوری ، عناصر خبری، نحوه مصاحبه،عكاسی،و... درسراسر استان برگزار می شود.

وی افزود : با توجه به هجمه های متعدد و همه جانبه دشمن كه بیشتر این هجمه از طریق رسانه های گروهی به نسل جوان كشور انجام می شود لازم است در مقابل این شبیخون فرهنگی آموزش های لازم به جوانان و نوجوانان كه آینده سازان این كشور هستند انجام شود .
مدیر دانش آموزی استان اردبیل ادامه داد: آموزش برای دانش آموزان جوان و علاقه مند به عرصه خبر و اطلاع رسانی جهت مقابله با این هجوم همه جانبه یك ضرورت است .
عنبری نژاد، اطلاع رسانی و خبر را یك وظیفه مهم و كلیدی ارزیابی كرد و از دانش آموزان خواست با توجه به فراهم شدن زمینه بروز و ظهور استعدادهای دانش آموزان در این خبرگزاری در راستای پرورش فرهنگی و خبری خود گام بردارند .
وی گفت :در این دوره آموزشی ارزش های خبری ، عناصر خبری و سبك های خبری برای دانش آموزان تشریح می شود.
گفتنی است: كلیه شركت كنندگان در دوره آموزشی خبرنگاری پانا ضمن مطالعه جزوات تهیه شده توسط خبرگزاری پانای استان نسبت به تهیه پروژه عملی در قالب پژوهش محورحداكثر تاتاریخ 22بهمن ماه سال 1392 (سالروز پیروزی انقلاب شكوهمند اسلامی ایران )اقدام خواهند كرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار