مدیر كل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

سرمایه گذاری در آموزش و پرورش نمونه بارز باقیات الصالحات است

خبرگزاری پانا: مدیر كل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره به سیاست وزارت آموزش و پرورش در ترویج مشاركت همگانی گفت: سرمایه گذاری در آموزش و پرورش نمونه بارز باقیات الصالحات است.

کد مطلب: ۱۷۳۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، جعفر پاشایی در دیدار با هیات مدیره موسسه بانوان خیر مدرسه ساز استان از افراد خیر و نیك اندیش كه در همه حال آموزش و پرورش را یار و یاور بوده اند تشكر و قدردانی نمود.

مدیر كل آموزش و پرورش با بیان اینكه آموزش و پرورش مهمترین محل برای فعالیت افراد خیر می باشد افزود: سرمایه گذاری در آموزش و پرورش و كمك به امر مقدس تعلیم و تربیت نمونه بارز باقیات الصالحات است.

وی با اشاره به سیاست وزارت آموزش و پرورش در جهت ترویج مشاركت همگانی مردم افزود: با مساعدت خیرین و اولیاء دانش آموزان فرهنگ مشاركت پذیری در جامعه نهادینه می گردد.

پاشایی از خیرین مدرسه ساز به عنوان بازوی توانمند آموزش و پرورش نام برد كه در جهت تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم بسترسازی می نمایند.

در ادامه معصومه علیزاده، رئیس هئیت مدیره موسسه بانوان خیر مدرسه ساز استان آذربایجان شرقی هم در این دیدار ضمن معرفی این موسسه و ارائه گزارش اجمالی از عملكرد آن از آمادگی این موسسه جهت هر گونه همكاری در امر مقدس مدرسه سازی و توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی خبر داد.

گفتنی است موسسه بانوان خیر مدرسه ساز استان آذربایجان شرقی از سال 1388 تاسیس شده و با هدف اشاعه فرهنگ مشاركت و جذب كمك های مردمی در رابطه با احداث فضاهای آموزشی و پرورشی و ایجاد زمینه های مناسب حمایتی، درمانی، فرهنگی و اجتماعی جهت دانش آموزان و دانشجویان اقدامات بسیار موثر و چشمگیر انجام داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار