اکران ونقد فیلم سینمایی خرس در جهاد دانشگاهی مشهد

خبرگزاری پانا: روز گذشته فیلم سینمایی خرس با حضور کاگردان این فیلم در سالن فردوسی جهاددانشگاهی مشهد اکران وسپس نقد شد.

کد مطلب: ۱۷۱۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، دیروز ساعت17 الی20 فیلم سینمایی خرس به کاگردانی خسرو معصومی در سالن جهاد دانشگاهی مشهد اکران شد وپس از اکران با حضور کاگردان پرسش وپاسخ هایی بر این فیلم شد.

لازم به ذکر است این فیلم برنده سیمرغ بلورین بهترین صداگذاری از سی امین جشنواره فیلم فجر٬ برنده بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی امین جشنواره فجر٬ نامزد بهترین فیلم و کارگردانی جشنواره آنتالیا-ترکیه، برنده بهتیرن فیلم در بخش زنان جشنواره مذهب امروز زنان ایتالیا و نامزد بهترین فیلم و کارگردانی و جز پنج فیلم برگزیده جشنواره اسکرین آسیا پاسیفیک می باشد.

کارگردان فیلم خرس سهراب شهید ثالث را یکی از کارگردان های ماثر بر روند فیلم سازی اش خواند و گفت:من با دیدن یکی از فیلم های سهراب شهید ثالث، نگاه و دیدگاهم دگرگون شد.ما همه وامدار او هستیم حتی آقای کیارستمی!

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر نام فیلم گفت: ویژگی خرس این است. تا زمانی که از کسی انتقام نگیرد آرام نمی شود و این ویژگی در شخصیت اصلی فیلم من وجود داشت. لذا نام خرس را برای فیلمم برگزیدم.

این کارگردان در پاسخ پرسش حضار در مورد کلیشه بودن پایان بندی فیلم گفت:اجبار تهیه کننده این پایان را برای فیلمم رقم زد.او معتقد بود فیلم بسیار تلخ است و باید روزنه امیدی وجود داشته باشد.امیر نادری نیز پس از دیدن فیلم از پایانم بندی رضایت داشته و اعلام کرده این پایان را دوست دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار