بزرگداشت جهان پهلوان تختی برگزار می شود

خبرگزاری پانا: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری گفت: مراسم گرامیداشت چهل و ششمین سالگرد شادروان جهان پهلوان تختی روز سه شنبه 17 دی ماه برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۷۱۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مصطفی نكو لعل آزاد با اعلام این خبر افزود: امیدواریم بتوانیم از این فضای معنوی با ذکر سجایای اخلاقی، مبارزاتی، قهرمانی و پهلوانی آن شادروان بیش از گذشته الگوی جهان پهلوان را برای جوانان و نوجوانان و قهرمانان رشته های مختلف فرهنگ سازی کنیم.

وی با تاكید بر اینكه تختی عاشق مردم بود و بیزار از زر و زور و تزویر بود تصریح كرد: باید همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی تختی بصورت آموزشی برای مربیان و قهرمانان مطرح کنیم تا با این روش مشکلات قهرمانان در ورزش را کنترل کنیم.

وی ادامه داد: اینطور نباشد که قهرمانان امروز ما فقط فکر مدل ماشین و مدل مو و خرید چند میلیون تومان لباس در ماه باشد و بعنوان افتخار حق این موارد را رسماً در روزنامه ها اعلام کنند.

وی ضمن دعوت از کلیه قهرمانان و ورزشکاران و مدیران ورزشی جهت شرکت در این مراسم،امیدواریم بتوانیم گام کوچک در فرهنگ سازی برای الگوی عملی شدن شادروان در قهرمانان امروز کشورمان برداریم.

مراسم گرامیداشت چهل و ششمین سالگرد شادروان جهان پهلوان تختی روز سه شنبه 17 دی ماه از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۱۲ ظهر در ابن بابویه شهرری با حضور مسئولین و قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار