رییس اتحادیه لوازم خانگی در گفت وگو با پانا:

سرمایه گذاری مستقیم 5 برند مطرح لوازم خانگی برای تولید کالا در ایران

خبرگزاری پانا: رییس اتحادیه لوزام خانگی از سرمایه گذاری 5 برند مطرح لوازم خانگی برای تولید مستقیم انواع مختلف لوازم خانگی در کشور خبر داد و افزود: در ماههای اخیر کارخانجات بزرگ تولید کننده لوازم خانگی مانند سامسونگ ،ال جی ،بکو ترکیه و کندی با سرمایه گذاری مستقیم در ایران کالا تولید می کنند .

کد مطلب: ۱۷۱۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد

محمد طحان پور در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی پانا ، اظهار کرد: تا پایان ماه صفر رکود چندین ماهه ای در بازار لوازم خانگی حاکم شده بود که بخشی از آن به دلیل کاهش ازدواج ها و تقاضا و بخشی به دلیل ثبات اقتصادی حاکم بر بازارهای کالایی است .


رییس اتحادیه لوازم خانگی عنوان کرد: مردم دلیلی برای گران شدن بیشتر کالا نمی بینند و حذف خریدهای زودتر از موقعی که در گذشته انجام می شد، صورت نمی گیرد .


طحان پور تصریح کرد: کاهش تقاضا در بازار لوازم خانگی برای تولید کنندگانی که کالای کیفی تولید می کنند مثبت ارزیابی می شود اما با شرایط کنونی تولیدکنندگانی که کالای غیرکیفی تولید میکنند به تدریج از چرخه خارج می شوند .


رییس اتحادیه لوازم خانگی با اشاره به نتایج مثبت بازارها در ماههای آتی ، تاکید کرد: قیمت لوازم خانگی در ماههای آتی افزایش نخواهد یافت .


طحان پور بیان کرد: در ماههای اخیر کارخانجات بزرگ تولید کننده لوازم خانگی مانند سامسونگ ،ال جی ،بکو ترکیه و کندی با سرمایه گذاری مستقیم در ایران کالا تولید می کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار