مدیر كل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در چاراویماق:

برای پوشش تحصیلی حتی یك نفر كودك لازم التعیم و باز مانده از تحصیل باید برنامه داشته باشیم

خبرگزاری پانا: مدیر كل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در چاراویماق به اهمیت تحت پوشش بردن كلیه كودكان لازم التعلیم تاكید نمود و اظهار داشت: برای پوشش تحصیلی حتی یك نفر كودك لازم التعیم و باز مانده از تحصیل نیز باید برنامه داشته باشیم .

کد مطلب: ۱۷۱۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،جعفر پاشایی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان چاراویماق اظهار داشت منابع انسانی موجود در هر منطقه بیشتر از منابع نفتی و زیر زمینی ارزش و اهمیت دارد و هر كدام از مناطق استانبواسطه داشتن نیروی انسانی مستعد ، متفكر و توانمند غنی بوده و بایستی با مدیریت هنرمندانه از این منابع انسانی استفاده نمود.

پاشایی تاكید كرد: با تشكیل اتاق فكر در منطقه مشكلات و مسائل اولویت بندی شده و پرداختن به دانش آموزان نیز اولویت اول مسئولان منطقه باشد و برای برون رفت از مشكلات موجود در منطقه برای كوتاه مدت ، میان مدت و دراز مدت برنامه ریزی شود.

وی به اهمیت تحت پوشش بردن كلیه كودكان لازم التعلیم تاكید نمود و اظهار داشت: برای پوشش تحصیلی حتی یك نفر كودك لازم التعیم و باز مانده از تحصیل نیز باید برنامه داشته باشیم .

در ابتدای جلسه پیری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ضمن خوش آمدگویی به مدیر كل محترم و اعضای شورا و مدعوین حاضر در جلسه از حسن توجه پاشایی به شهرستان چاراویماق تقدیر وتشكر نمود و در ادامه به ارائه گزارشی از عملكرد و همچنین نیازهای آموزش و پرورش شهرستان پرداخت.

فرماندار شهرستان چاراویماق به عنوان رئیس شورای آموزش وپرورش شهرستان ضمن خیر مقدم به مدیر كل محترم آموزش و پرورش استان در طی سخنانی گفت با توجه به آشنایی مدیر كل محترم استان با شهرستان چاراویماق خواستار توجه بیش از پیش وی برای بیرون رفتن آموزش و پرورش شهرستان از بن بست های موجود و رفع نیازهای فضاهای آموزشی با برگزار كردن همایش خیرین مدرسه ساز استان در این شهرستان شد.

عبدالهی افزود: فرمانداری شهرستان با توجه به مصوبه جلسات قبل شورای آموزش و پرورش حاضر است از پذیرفته كنكور سراسری ۹۳ با رتبه كمتر از هزار با جوایز ده میلیون ریالی تقدیر نماید ونیز در این راستا خواستار استفاده از كارشناسان برجسته استانی در راستای ارائه مشاوره به دانش آموزان پیش دانشگاهی در سطح شهرستان شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار