امام جمعه اسدآباد:

وقف کردن موجب ذخیره باقیات و صالحات برای واقف می شود

خبرگزاری پانا: امام جمعه شهر اسدآباد گفت: مردم با وقف بخشی از اموال خود برای دنیا و آخرت خود باقیات و صالحات ذخیریه می کنند.

کد مطلب: ۱۷۱۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حجت الاسلام حسینی مجد در خطبه های نماز جمعه اسدآباد با بیان اینکه واقفان زیادی در کشور وجود دارد، اظهار داشت: این افراد خیر با وقف بخشی از اموال نام خود را ماندگاز کردند.

وی با بیان اینکه مرحوم بکایی یکی از واقفان بزرگ و مشهور شهرستان اسدآباد است، ابراز داشت: مرحوم بکایی با وقف اموال خود گام بزرگی در راستای حل مشکلات جامعه برداشت.

امام جمعه شهر اسدآباد با بیان اینکه مردم می توانند بخش از اضافات اموال خود را وقف کنند، عنوان کرد: مردم می تواندد با وقف باغ ها، زمین ها، املاک و غیره خود که نیاز زیادی به آن ندارند به کمک همنوع خود بشتابند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: کسی که اموال خود را در راه خدا وقف می کند باقیات و صالحات در دنیا و آخرت برای خود ذخیره می کند.

وی از مرحوم بکایی و خانواده وی به علت داشتن موقوفات زیادی در اسدآباد تشکر کرد و بیان کرد: همه مردم اسدآباد از ثمرات موقوفات مرحوم بکایی بهرمند می شوند.

امام جمعه شهر اسدآباد وقف را احسان ماندگار عنوان کرد و اظهار داشت: وقف می تواند جامعه را از گرفتاری های اجتماعی و فرهنگی نجات دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار