معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان:

جوایز طرح نهضت ملی حفظ قرآن کریم استان سمنان در هفته قرآن اهداء گردید

خبرگزاری پانا: معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان از اهداء جوایز طرح ملی حفظ قرآن کریم (سطح نیم جزء)در هفته قرآن خبر داد.

کد مطلب: ۱۶۹۸۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، حجت الله رستمیان اظهارکرد: با عنایت به برگزاری آزمون ملی حفظ قرآن کریم در سطح نیم جزء در آموزشگاههای مجری طرح در استان ، تعداد 3300 نفر از دانش آموزان و فرهنگیان علاقمند به حفظ قرآن کریم در این سطح شرکت نمودند که تعداد 1652 نفر از آنان موفق به کسب حد نصاب نمره قبولی و دریافت جایزه گردیدند.

رستمیان نظارت بر اجرای طرح نهضت ملی حفظ قرآن کریم را ضروری دانسته و نسبت به حضور مدیران استانی و شهرستانی آموزش و پرورش در سطح مدارس تاکید نمود. وی همچنین ترویج فرهنگ حفظ قرآن کریم ،ایجاد انس با قرآن در قالب حفظ آیات الهی، جذب حداکثری و مشارکت دانش آموزان و فرهنگیان در توسعه و تعمیق قرآن و مفاهیم غنی آن با رویکرد کاربردی نمودن آن در زندگی روزمره را از اهداف طرح مزبور خواند و گفت:مدارس قرآن استان با محوریت مدارس تخصصی قرآن باید اجرای این طرح را به عنوان یکی از اقدامات اساسی خود برنامه ریزی نمایند.همچنین افزود:مناطق حسب امکانات موجود می توانند نسبت به برگزاری کلاسهای آموزشی حفظ اقدام و آموزشهای لازم را دنبال نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار