فرماندار همدان:

تخصیص ۹۰۰ میلیون تومان برای سیستم گرمایشی مدارس همدان

خبرگزاری پانا: فرماندار همدان، از تخصیص ۹۰۰ میلیون تومان برای سیستم گرمایشی مدارس شهرستان همدان در سال جاری خبرداد.

کد مطلب: ۱۶۶۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حسن قهرمانی مطلق، گفت: هرساله با آغاز فصل سرما، شاهد وقوع حوادثی در مدارس هستیم كه ناشی از نبود سیستم گرمایش مركزی است كه وقوع چنین حوادثی لزوم وجود سیستم یاد شده برای مدارس به‌ویژه در مناطق روستایی و دورافتاده را بیش از پیش آشكار می‌كند.

وی افزود: 2 میلیارد و 900 میلیون تومان برای سیستم گرمایشی مدارس استان همدان اختصاص دارد كه از این مبلغ 900 میلیون تومان مربوط به مدارس شهرستان همدان می شود.

وی با بیان اینكه سیستم گرمایش مركزی می‌تواند راهكار مناسبی برای رفع مشكل مدارس به ویژه در فصل زمستان باشد، گفت: توزیع مناسب اعتبارات تخصیص یافته برای نوسازی و تجهیز مدارس به همه نقاط از جمله مناطق روستایی و دور افتاده از جمله مصادیقی است كه می‌تواند به ارتقاء سطح ایمنی مدارس كمك شایان توجهی كند.

فرماندار همدان اظهار داشت: از سال 84 تا شش ماهه امسال پنج هزار و 834 كلاس درس و اتاق در استان همدان با 143 هزار و 980 متر مربع احداث شده است كه یك هزار و 608 كلاس آن مربوط به شهرستان همدان است.

وی افزود: در سال جاری شركت گاز برای تجهیز سیستم گرمایشی مدارس اقدام به همكاری كرده و به تمامی مدارس مجهز به گازكشی بخارهای گازی ارسال كرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار