گازگرفتگی 25 نفر از شهروندان شهر زنجان را روانه بیمارستان کرد

خبرگزاری پانا: قایم مقام مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان گفت: طی 48 ساعت گذشته 25 نفر از شهروندان شهر زنجان بر اثر مسمومیت با گاز CO راهی بیمارستان شدند

کد مطلب: ۱۶۳۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس خبر پانا ، مرتضی ترابی در گفتگو با خبرنگاران پانا، افزود: 16 نفر این افراد در روز پنجشنبه و 9 نفر مابقی نیز روز جمعه دچار مسمومیت با گاز CO ناشی از وسایل گازسوز گرمایشی شده بودند که توسط عوامل اورژانس زنجان به بیمارستان آیت الله موسوی انتقال یافتند .

وی اظهار کرد: همچنین دو مادرباردار توسط عوامل اورژانس این مرکز از شهر دندی و روستای بیدگینه ، جهت زایمان به بیمارستان آیت الله موسوی انتقال داده شدند که به خاطر بارش برف و یخ زدگی سطح جاده امکان انتقال از طریق خانواده ها سخت و خطرناک بود .

ترابی افزود: نیز به دلیل وقوع دو فقره سانحه رانندگی هشت نفر مصدوم و پس از مداوای اولیه برای ادامه درمان به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شدند .

وی یادآور شد: چهار نفر از افراد منتقل شده به بیمارستان در جاده قدیم زنجان - تبریز بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو پاترول و تویوتا و چهار نفر دیگر نیز به دلیل واژگونی یک دستگاه تویوتا مصدوم شده بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار