پانا گزارش می دهد؛

مراسم افتتاحیه هفته پژوهش وفناوری استان

خبرگزاری پانا: با حضور اعضای هیئت علمی، محققین و مسئولین مراکز دانشگاهی و اجرایی استان، برنامه افتتحاییه هفته پژوهش و فناوری در سالن شهید مطهری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ( خیابان شهید بهشتی ) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۶۳۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا:دبیر ستاد هفته پژوهش و فناوری استان گلستان گفت:باید در چرخه نو آوری و فناوری به نقش آفرینان که دانشگاه و بخش خصوصی و دولت آن را تشکیل می دهند توجه نماییم و تعامل سه جانبه بین این بخش ها پیگیری شود تا بتوانیم آثار تحقیقات را در اقتصاد متجلی نماییم.

دکترخزاییان افزود:برای محقق شدن این پیام که علم و تحقیق کلید قطعی پیشرفت است بایستی بتوانیم نتایج تحقیقات را اقتصادی نماییم و اقتصاد کشور از طریق ایجاد دانش ایجاد شود.

وی با اشاره به اهداف هفته پژوهش ادامه داد:کمک به تعامل بین واحد ها و عوامل موثر در تولید علم و چرخه نوآوری و فناوری و ترویج فرهنگ باید در اولویت کار دستگاه های اجرایی باشد.

گفتنی است در پایان این مراسم ، نمایشگاه ارائه دستاوردهای پژوهشی 30 دستگاه آموزشی، تحقیقاتی و اجرایی استان که دستاوردهای پژوهشی و فناوری خود را در قالب 70 غرفه به معرض نمایش گذاشته بودند که با هدف ترویج فرهنگ پژوهش و فناوری و عرضه دستاوردهای پژوهشی و فناوری که فرصت مناسبی را برای تجاری سازی یافته های تحقیقاتی ، برقراری ارتباط سازنده میان پژوهشگران و فناوران فراهم می نماید افتتاح گردید.

خبرنگار:رسول محمدرضانژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار