اورژانس زنجان به یاری 12 مادر باردار گرفتار آمده در محاصره برف شتافت

خبرگزاری پانا: قایم مقام مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان گفت: پرسنل اورژانس این مرکز ظرف 48 ساعت گذشته به یاری 12 مادر باردار گرفتار آمده در محاصره برف شتافتند

کد مطلب: ۱۶۰۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس خبر پانا ، مرتضی ترابی ، در گفتگو با خبرنگار پانا، افزود: خوشبختانه نیروهای امدادی اورژانس زنجان با رسیدن به موقع به محل و پس از انجام مراقبت های اولیه درمانی نسبت به انتقال مادران باردار به مراکز درمانی اقدام کردند .

وی ، اظهار کرد: 9 نفر از این مادران باردار درحالی به بیمارستان منتقل شدند که از این تعداد سه نفر این مادران باردار به بیمارستان آیت الله موسوی و یک نفر به بیمارستان امام حسین(ع) زنجان، چهار نفر به بیمارستان امدادی ابهر و یک نفر نیز به بیمارستان بوعلی سینا خرمدره انتقال یافتند .

وی تصریح کرد: همچنین در که روستاها در محاصره برف قرار داشتند دو مادر باردار توسط آمبولانس به بیمارستان امیرالمومنین خدابنده و یک مادر باردار نیز از شهرستان ایجرود به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شد .

ترابی ، اظهار کرد: عوامل راهداری با باز کردن مسیرهای پوشیده از برف ، نقش ارزنده ای را در جهت انتقال سریع و به موقع این مادران باردار داشتند که انصافا جای تقدیر دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار