انهدام گروه ۳۵ نفره از تروریست ها در برزه دمشق

خبرگزاری پانا: ارتش سوریه در ادامه تعقیب گروههای تروریستی، یک گروه مسلح ۳۵ نفری را در منطقه بستان الپاشا در نزدیکی مسجد جامع السلام در برزه دمشق بطور کامل متلاشی کرد.

کد مطلب: ۱۵۸۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، شبکه تلویزیونی سوریه به نقل از یک منبع نظامی اعلام کرد، جنازه های توفیق صلاح رهبر خود خوانده گروه موسوم به «گردان های مکانیکی»، احمد عمرینی از اتباع بیگانه و همچنین عبدالرحمن ظاظا، انس جیرودی، سلیمان صالحاتی، مونس هرهور و راغب ابوالعاج در میان کشته شدگان شناسایی شده اند.


روزنامه تشرین سوریه نیز در شماره یکشنبه نوشت: ادامه پیشروی نیروهای ارتش سوریه در مناطق مختلف غوطه در حومه های جنوب و شرق شهر دمشق، گروه های تروریستی مسلح فروپاشیده و نیروهای آنها پا به فرار گذاشته اند.


به گزارش تشرین ؛ همچنین عملیات ارتش در منطقه قلمون در شمال استان دمشق ادامه دارد و پس از آزادسازی قاره و دیرعطیه ، هم اکنون نیروهای ارتش بیشتر شهر یبرود را از لوث تروریستها پاکسازی کردند.


به نوشته این روزنامه ؛ گروه 25 نفره از تروریستهای مسلح برای کاهش فشار عملیات ارتش سوریه در شهر یبرو و سایر مناطق قلمون وارد شهر باستانی معلولا در جنوب این منطقه شدند ، اما با واکنش نیروهای ارتش سوریه مواجه شدند.


به نوشته روزنامه تشرین، هم اکنون برخی از تروریستهای مسلح در کوه های مشرف بر این شهر مستقر و با قناسه های خود جاده منتهی به معلولا را هدف قرار می دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار