شهروندان می توانند مشکلات خود را با شهردار رشت در میان بگذارند

خبرگزاری پانا: مدیر روابط عمومی شهرداری کلانشهر رشت اعلام کرد: شهروندان این شهر از این پس می توانند شکایات ، انتقادات و پیشنهادات خود را بطور مستقیم از طریق پست الکترونیکی با شهردار رشت مطرح کنند.

کد مطلب: ۱۵۷۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا:ˈعلرضا حسنی ˈروز یکشنبه بیان داشت: شهردار جدید کلانشهر رشت در اولین اقدام خود با راه اندازی نشانی پست الکترونیکی Khalili@Rasht.ir از شهروندان خواسته که بطور مستقیم انتقادات ، پیشنهادات و هرگونه مطلب مرتبط با موضوعات شهری اعم از عملکرد شهرداری ، مشکلات و معضلات احتمالی مراجعه مردم به سازمان ها، مناطق و ادارات مرتبط با شهرداری کلانشهر رشت را به همراه مستندات لازم با شهردار در میان بگذارند.

وی تصریح کرد: بنا به دستور شهردار رشت، اطلاعات دریافتی از طریق ایمیل طبقه بندی موضوعی شده و بررسی های لازم در صورت نیاز مستقیما به مراجع مربوطه ارجاع و بطور مستمر پیگیری می شود.

وی یادآور شد: در صورت لزوم و در دسترس بودن اطلاعات ارسال کننده ایمیل ، با او در خصوص روند رسیدگی و پیشرفت موضوع تماس گرفته خواهدشد.

حسنی تاکید کرد: کمیته ویژه ای برای رسیدگی به این موضوع بزودی در شهرداری کلانشهر رشت تشکیل و اقدامات مقتصی بعمل خواهد آمد.

کلانشهر رشت با داشتن جمعیت ثابت روزانه حدود 700 هزار نفر و جمعیت سیار یک میلیون نفر دارای مشکلات زیادی از جمله ترافیک و جمعیت حاشیه نشین است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار