مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی مازندران:

ارتقاء فرهنگ عمومی و استفاده از كالای ایرانی ، در رشد تولیدات واحدهای صنعتی مؤثر است

خبرگزاری پانا : مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی مازندران ، ارتقاء فرهنگ عمومی و استفاده از كالای ایرانی را در رشد تولیدات واحدهای صنعتی ، مؤثر دانست .

کد مطلب: ۱۵۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، عباسعلی وفایی نژاد گفت : فرهنگ استفاده از كالای تولید شده در كشور باید نهادینه شود و امروز تولید كنندگان و صاحبان صنایع ، با توانمندی جوانان ایرانی و استفاده از فناوریهای نوین ، بهترین كالا را تولید می كنند .

مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی مازندران با اهمیت خواندن نقش مشاركت مردمی و توسعه و تقویت محصولات داخلی بیان داشت : بهینه كردن الگوی مصرف مردم با افزایش كیفیت كالا بروز خواهد كرد و امروز صاحبان صنایع و تولید كنندگان در خط مقدم مبارزه با تحریم و جهاد اقتصادی قرار دارند و با ارائه كالای باكیفیت و قیمت مناسب ، میتوانند در شرایط حساس جامعه ، نقش آفرینی كنند .

وفایی نژاد افزود : اكنون در حالیكه كشور با شدیدترین تحریمها از سوی آمریكا و ایادی مزدورش مواجه شده ، تنها راه مقابله با این تحریمها ، استفاده از تولید ملی ، حمایت همه جانبه از كار و سرمایه ایرانی است و ایجاد فرهنگ عمومی مصرف كالاهای داخلی و ارتقاء آن ، در رونق بخشیدن به تولیدات واحدهای صنعتی ، بسیار مؤثر خواهد بود .

مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی مازندران اظهار داشت : جلوگیری از قاچاق كالا ، تأمین سرمایه در گردش ، حمایت از بیمه های كارگری ، موجب حمایت از تولیدكنندگان و صاحبان صنایع خواهد شد .

وی تصریح كرد : در سال تولیـد ملی ، حمایت از كار و سرمایه ایرانی ، تولید كنندگان باید از فرصت های بوجود آمده نهایت استفـاده را ببرند و در جهت بهبود كیفیت محصولات ، رعایت استاندارد و كاهش قیمت تمام شده كالاهای تولیدی ، تلاش نمایند تا مصرف كنندگان ، به استفاده از كالاهای ایرانی تشویق شوند .

وفایی نژاد ادامه داد : حمایت از محصولات داخلی ، موجبات ارتقاء سطح كمی و كیفی تولیدات را فراهم خواهد ساخت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار