آموزش به نوجوانان مهمترین هدف کانون اسلامی جوانان شهید روحی

خبرگزاری پانا: مدیر کانون اسلامی جوانان شهید روحی گفت: مهارت آموزی به نوجوانان و دانش آموزان از مهمترین اهداف این کانون است.

کد مطلب: ۱۵۶۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، علی اکبر روحی با بیان این مطلب اظهار کرد: مهارت آموزی به دانش آموزانی که در سنین نوجوانی قرار دارند، از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا این آموزش ها در ادامه مسیر زندگی، موجب رشد آنان خواهد شد.

وی تاکید کرد: بیشتر تمرکز فعالیت های این کانون بر روی مسائل فرهنگی و اقدامات اجتماعی اعضای ثابت و افتخاری قرار دارد.

مدیر کانون اسلامی جوانان شهید روحی با بیان اینکه در این کانون بخشی از فعالیت ها توسط نیروها و اعضای ثابت انجام می شود که تعداد آن ها بالغ بر 500 نفر است، گفت: علاوه بر این حدود 20 هزار عضو افتخاری و غیر دائم داریم که در مسابقات و برنامه های مختلف که از سوی کانون برگزار می شود، شرکت می کنند.

روحی ادامه داد: یکی از شاخص ترین برنامه هایی که در این کانون انجام می شود مسابقه کتابخوانی است که بسیار مورد توجه و استقبال اعضای دائم و افتخاری قرار می گیرد. برگزاری این مسابقه باعث ارتباط بیشتر و بهتر ما با اعضا شده است و از این حیث بسیار موفق عمل کرده ایم.

وی گفت: در کنار این گونه اقدامات، انجام فعالیت های فرهنگی، تربیتی، هنری و اوقات فراغت از دیگر برنامه هایی می باشد که به عنوان اولویت های کاری ما مطرح است.

وی اظهار کرد: با برگزاری این گونه کلاس ها و برنامه ها امیدواریم در پیشبرد اهدافی که برای خود و در قالب چشم انداز کانون اسلامی جوانان شهید روحی در نظر گرفته ایم، موفق باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار