عضو شورای شهر تهران به پانا خبر داد؛

انتقاد اعضای شورای شهر نسبت به برخی از مشکلات شهری/نبود پله‌های برقی در مترو مشکل ساز شده است

خبرگزاری پانا: عضو چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران درخصوص تجهیز پله های برقی در مترو از الزام معاونت حمل و نقل شهرداری برای راه اندازی پله های برقی در برخی از ایستگاه های مترو خبر داد.

کد مطلب: ۱۵۱۸۴۲
لینک کوتاه کپی شد

محمد سالاری در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، با اشاره به مشکلات برخی ایستگاه های مترو به لحاظ تجهیز پله های برقی در مترو اظهار داشت: بعد از تشکیل شورای شهر، طرحی از سوی مناسب سازی معابر داشتیه ایم ضمن اینکه تأکید شورای چهارم نیز بر تجهیز و ایمنی مترو است.

وی ادامه داد: شهرداری و شورای شهر در دوره های گذشته مصوبات خوبی در رابطه با مناسب سازی معابر در سطح شهر تهران داشته که گزارش اقدامات صورت گرفته توسط مدیر کل معماری شهرداری در جلسه ای که داشتیم، ارائه شد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: اعضای شورا نسبت به کمبود خدمات که در راستای سلامت شهروندان است انتقاد می کنند و پیگیر جدی مصوباتی هستند که در این بخش انجام می شود.
سالاری در ادامه با بیان اینکه در برخی از ایستگاه های مترو مشکل کمبود و یا نبود پله برقی داریم، تصریح کرد: این مشکل به ویژه برای افراد سالمند، کودکان و معلولان مشکلات زیادی را فراهم می کند که شورای چهارم در این راستا معاونت حمل و نقل را ملزم کرده تا اقدامات لازم را بر راه اندازی پله های برقی انجام دهد.
وی تأکید کرد: همچنین کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران نیز نسبت به موضوع ایمنی و تجهیز مترو اهتمام ویژه ای دارد، از طرفی مشکل اعتباری هم در مترو وجود دارد که متاسفانه در دولت گذشته در ارتباط با اعطای بودجه همکاری های لازم نشد و ما شاهد مشکلات اعتباری در این زمینه هستیم اما تمام سعی و تلاش ما این است که مشکلات مترو برطرف شود.
عضو شورای اسلامی شهر تهران درخصوص مشکلات متروی تهران یادآور شد: البته با توجه به گشایشی که در ارتباط با تخصیص فاینانس صورت گرفته است، طی سه سال آینده پرونده مترو تهران بسته خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار