ناظر نمایشگاه اوقات فراغت:

اصلاح الگوی گذران اوقات فراغت موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود

خبرگزاری پانا: ناظر نمایشگاه اوقات فراغت و نشاط اجتماعی خراسان رضوی گفت: برگزاری چنین نمایشگاهی با هدف اصلاح الگوی گذران زمان بیکاری افراد، می تواند کاهش آسیب های اجتماعی را در پی داشته باشد.

کد مطلب: ۱۴۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از ستاد خبری نمایشگاه اوقات فراغت و نشاط اجتماعی خراسان رضوی، سیدهادی طالبیان اظهار داشت: اطلاع رسانی برنامه های اوقات فراغت دستگاه های مختلف اجرایی استان و بخش خصوصی و همچنین حساس سازی جامعه مخاطب نسبت به این مبحث دو هدف عمده از برپایی نمایشگاه مذکور است.

وی با بیان اینکه فرد دارای عزت نفس و توانمند در امور شخصی خود موفق تر است، اظهار داشت: این امر در صورتی میسر می شود که برنامه ریزی مناسبی به منظور بهینه سازی اوقات فراغت فرد انجام شود.

مشاور استاندار خراسان رضوی در امور جوانان حضور افراد در این نمایشگاه را فرصت خوبی برای سنجش توانایی آنان در عرصه های گوناگون مهارتی، ورزشی، هنری، فرهنگی و.. دانست و افزود: تحقق این موضوع در نمایشگاه اوقات فراغت، برداشتن یک گام به جلو است.

طالبیان با بیان اینکه اگر هر انسان متناسب با مسائل مرتبط خود بتواند سبک زندگی خاص را برای خود تعریف نماید به زندگی خود نظم می بخشد، بیان داشت: در این صورت برنامه زندگی مبتنی بر مسائل اعتقادی و مورد علاقه هر شخص شکل گرفته و در مسیر موفقیت قرار می گیرد.

وی اظهار کرد: طبق برآورد اولیه و مشاهدات در زمینه بروز علاقمندی دانش آموزان و ثبت نام آنان در بخش های مختلف نتایج قابل قبولی حاصل شده است.

ناظر نمایشگاه اوقات فراغت و نشاط اجتماعی استان گام بعدی پس از برگزاری این نمایشگاه را مراجعه بازدیدکنندگان به آموزشکده های فنی و حرفه ای، هیات های ورزشی و در مجموع دستگاه های دولتی و خصوصی استان فعال در عرصه اوقات فراغت اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار