رئیس ستاد انتخابات منطقه ۸:

حضور دانش‌آموزان رای‌اولی در امور اجرایی در مشارکت حداکثری انتخابات موثر است

تهران (پانا) - رئیس ستاد انتخابات منطقه ۸ بیان کرد: بهره‌گیری از ظرفیت جوانان به‌ویژه دانش‌آموزان رای‌اولی در امور اجرایی انتخابات و شعب اخذ رای در زمینه مشارکت حداکثری موثر خواهد بود.

کد مطلب: ۱۴۶۰۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد
حضور دانش‌آموزان رای‌اولی در امور اجرایی در مشارکت حداکثری انتخابات موثر است

ششمین جلسه توجیهی و تبینی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری با حضور علی آمره، رئیس ستاد انتخابات و مدیر آموزش و پرورش منطقه ۸ و اعضای شورای معاونین و نیز عومل اجرایی در سالن ثامن الحجج برگزار شد.

علی آمره، رئیس ستاد انتخابات منطقه ۸ گفت: وظیفه اصلی مجریان انتخابات، اجرای صحیح قانون و امانت داری است و در این راستا همه باید تمام توان و تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و باشکوه بکارگیرند.

آمره ضمن تاکید بر پیروی از قوانین و مقررات انتخابات، گفت: همه دستگاه‌ها بر اساس قانون، تلاش در میدان انتخابات را یک تکلیف بدانند تا مشارکتی که در کلام رهبر معظم انقلاب آمده، محقق شود.

وی با بیان اینکه زمان تبلیغات انتخابات برای داوطلبان از روز سوم تا ۸ صبح روز دهم اسفند ماه در نظر گرفته شده، خطاب به مجریان انتخابات در منطقه، عنوان کرد: طبق ماده ۷۴ قانون انتخابات؛ استفاده از امکانات و اموال دستگاه‌های قانون مدیریت خدمات کشوری برای فعالیت یا تبلیغات انتخاباتی در غیر از موارد مجاز در این قانون، ممنوع و مرتکب آن به مجازات جرم سوءاستفاده از اموال و امکانات دولتی محکوم می‌شود.

آمره با بیان اینکه بحث آموزش عوامل اجرایی از ماه های گذشته به صورت برنامه مشخص مورد توجه قرار گرفته است، گفت: آموزش عوامل اجرایی در حوزه های انتخابیه در حال پیگیری است تا با افزایش مهارت و کارایی و رفع نقاط ضغف، اجرای انتخابات با کیفیت بالا رقم بخورد.

رئیس ستاد انتخابات و مدیر آموزش و پرورش منطقه ۸ با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت جوانان بویژه دانش آموزان رای اولی در امور اجرایی انتخابات و شعب اخذ رای اظهار کرد: حضور دانش آموزان و نسل جوان در امور اجرایی انتخابات در زمینه مشارکت حداکثری موثر خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار